-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Träff, Ulf (ORCID
0000-0003-2376-3230 ), Skagerlund, Kenny, Östergren, Rickard, Skagenholt, Mikaelالمصدر: British Journal of Educational Psychology. Sep 2023 93(3):825-841.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Arithmetic, Numbers, Mathematics Skills, Young Children, Foreign Countries, Cognitive Ability, Nonverbal Ability, Verbal Ability, Mathematical Logic, Computation, Spatial Ability, Short Term Memory, Cognitive Processes
مصطلحات جغرافية: Sweden
-
2
المؤلفون: Träff, Ulf, Skagerlund, Kenny, Östergren, Rickard, Skagenholt, Mikael
المصدر: British Journal of Educational Psychology. 93(3):825-841
مصطلحات موضوعية: arithmetic development, counting, logical reasoning, number processing, spatial processing, verbal working memory
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-193376Test
https://doi.org/10.1111/bjep.12599Test
https://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1754396/FULLTEXT01.pdfTest -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Skagerlund, Kenny, Skagenholt, Mikael, Träff, Ulf
المساهمون: The Royal Swedish Academy of Letters, History, and Antiquities, Royal Swedish Academy of Sciences
المصدر: Quarterly Journal of Experimental Psychology ; ISSN 1747-0218 1747-0226
مصطلحات موضوعية: Physiology (medical), General Psychology, Experimental and Cognitive Psychology, General Medicine, Neuropsychology and Physiological Psychology, Physiology
-
4
المؤلفون: Walfridsson, Jonas, Ljungblad, Ann-Louise, Roos, Helena, 1974, Träff, Ulf
مصطلحات موضوعية: Matematikens didaktik, Mathematics education
وصف الملف: electronic
-
5
المصدر: Scandinavian Journal of Educational Research.
مصطلحات موضوعية: Intervention, mathematics, fraction learning, fraction magnitude, primary school, >
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-196698Test
https://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1789583/FULLTEXT01.pdfTest -
6
المصدر: Scandinavian Journal of Educational Research.
مصطلحات موضوعية: Mathematical learning difficulties, number combinations, memorization practice, conceptual practice, latent profile analysis
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-194461Test
https://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1764760/FULLTEXT01.pdfTest -
7
المؤلفون: Skagenholt, Mikael, Lyons, Ian M., Skagerlund, Kenny, Träff, Ulf
المصدر: Neuropsychologia. 184
مصطلحات موضوعية: Ordinality, Cardinality, Numerical cognition, Children, fMRI
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-194181Test
https://doi.org/10.1016/j.neuropsychologia.2023.108563Test
https://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1760814/FULLTEXT01.pdfTest -
8
المصدر: Scandinavian Journal of Educational Research.
مصطلحات موضوعية: Arithmetic, intellectual disability, intervention, explicit instruction, randomised controlled trial
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-192321Test
https://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1743283/FULLTEXT01.pdfTest -
9
المؤلفون: Träff, Ulf, Östergren, Rickard
المصدر: Developmental Neuropsychology. 46(1):54-69
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-172983Test
https://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1522812/FULLTEXT01.pdfTest -
10
المؤلفون: Träff, Ulf, Levén, Anna, Östergren, Rickard, Schöld, Daniel
المصدر: Developmental Neuropsychology. 45(3):139-153
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-165234Test
https://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1424795/FULLTEXT01.pdfTest