يعرض 1 - 10 نتائج من 111 نتيجة بحث عن '"Tomayko, Emily J."', وقت الاستعلام: 0.83s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية

    المصدر: Education Economics. 2022 30(5):527-539.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 13

    Sponsoring Agency: National Institute of General Medical Sciences (NIGMS) (DHHS/NIH)
    Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)

    مصطلحات جغرافية: Oregon

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Tomayko, Emily J. (ORCID 0000-0002-9074-0875), Thompson, Paul N., Smith, Madeleine C., Gunter, Katherine B. (ORCID 0000-0002-0031-2982), Schuna, John M.

    المصدر: Journal of School Health. Dec 2021 91(12):1055-1063.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 9

    Sponsoring Agency: National Institute of General Medical Sciences (NIGMS) (DHHS/NIH)
    Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)

    مصطلحات جغرافية: Oregon

  4. 4
    دورية أكاديمية

    المصدر: Education Finance and Policy. Fall 2021 16(4):558-583.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 26

  5. 5
    دورية أكاديمية

    مصطلحات موضوعية: Four-day school weeks, Kindergarten assessment, Achievement

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Thompson, P. N., Tomayko, E. J., Gunter, K. B., Schuna Jr, J., & McClelland, M. (2023). Impacts of the four-day school week on early elementary achievement. Early Childhood Research Quarterly, 63, 264-277.; https://scholarworks.montana.edu/xmlui/handle/1/17752Test

  6. 6
  7. 7
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Thompson, Paul N., Katherine Gunter, John M. Schuna, and Emily J. Tomayko. “Are All Four-Day School Weeks Created Equal? A National Assessment of Four-Day School Week Policy Adoption and Implementation.” Education Finance and Policy (August 11, 2021): 1–26. doi:10.1162/edfp_a_00316.; https://scholarworks.montana.edu/xmlui/handle/1/16453Test

  8. 8
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development, National Institute of General Medical Sciences, Spencer Foundation

    المصدر: Journal of School Health ; volume 91, issue 12, page 1055-1063 ; ISSN 0022-4391 1746-1561

  9. 9
    دورية أكاديمية

    المساهمون: National Institute of General Medical Sciences, Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development

    المصدر: Education Economics ; volume 30, issue 5, page 527-539 ; ISSN 0964-5292 1469-5782

  10. 10
    دورية أكاديمية