-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Reyvina, Reyvina, Tjokrosaputro, Miharni
المصدر: International Journal of Application on Economics and Business; Vol. 2 No. 2 (2024): May 2024; 3417-3429 ; 2987-1972
مصطلحات موضوعية: Social Media Marketing, Consumer Brand Engagement, Brand Awareness, Brand Image
وصف الملف: application/pdf
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Gunawan, Vindi, Tjokrosaputro, Miharni
المصدر: International Journal of Application on Economics and Business; Vol. 2 No. 2 (2024): May 2024; 3500-3509 ; 2987-1972
مصطلحات موضوعية: Perceived Usefulness, Attitude toward service, Convenience, Intention to use
وصف الملف: application/pdf
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Wijaya, Marchellia, Tjokrosaputro, Miharni
المصدر: International Journal of Application on Economics and Business; Vol. 2 No. 2 (2024): May 2024; 3586-3596 ; 2987-1972
مصطلحات موضوعية: Brand Image, Attractiveness, Trustworthiness, Purchase Intention
وصف الملف: application/pdf
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Yunita, Sherly, Tjokrosaputro, Miharni
المصدر: International Journal of Application on Economics and Business; Vol. 2 No. 2 (2024): May 2024; 3597-3609 ; 2987-1972
مصطلحات موضوعية: Destination Image, Perceived Value, Satisfaction, Literacy Park
وصف الملف: application/pdf
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Elisa, Santa, Tjokrosaputro, Miharni
المصدر: International Journal of Application on Economics and Business; Vol. 2 No. 2 (2024): May 2024; 3687-3698 ; 2987-1972
مصطلحات موضوعية: Consumer Environmental Concern, Monetary Incentive Policy Measures, Value Perception, Purchase Intention, Environmentally Eco-Friendly Cars
وصف الملف: application/pdf
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Putri, Catherine Chandra, Tjokrosaputro, Miharni
المصدر: International Journal of Application on Economics and Business; Vol. 2 No. 1 (2024): February 2024; 2997-3006 ; 2987-1972
مصطلحات موضوعية: Social media marketing, influencer credibility, visit intention
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Camelia, Eka, Tjokrosaputro, Miharni
المصدر: Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; Vol. 8 No. 2 (2024): Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; 267-281 ; Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; Vol 8 No 2 (2024): Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; 267-281 ; 2598-0289
مصطلحات موضوعية: Social Media Marketing, E-WOM, Purchase Intention, Trust, AK Industries
وصف الملف: application/pdf
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Gunawan, Yuko, Tjokrosaputro, Miharni
المصدر: Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; Vol. 8 No. 1 (2024): Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; 54-68 ; Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; Vol 8 No 1 (2024): Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; 54-68 ; 2598-0289
مصطلحات موضوعية: Perceived Risk, Subjective Norms, Perceived Behavior Control, Trust, Purchase Intention
وصف الملف: application/pdf
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Tjokrosaputro, Miharni
المساهمون: LPPM, Universitas Tarumanagara
المصدر: ETIKONOMI; Vol 22, No 2 (2023); 429-442 ; 2461-0771 ; 1412-8969
مصطلحات موضوعية: economics, business, management, intention to use, perceived usefulness, perceived ease-of-use, word of mouth, customer attitude, ride-sharing platform
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journal.uinjkt.ac.id/index.php/etikonomi/article/view/26127/pdfTest; https://journal.uinjkt.ac.id/index.php/etikonomi/article/downloadSuppFile/26127/6807Test; https://journal.uinjkt.ac.id/index.php/etikonomi/article/downloadSuppFile/26127/6808Test; https://journal.uinjkt.ac.id/index.php/etikonomi/article/downloadSuppFile/26127/6809Test; https://journal.uinjkt.ac.id/index.php/etikonomi/article/downloadSuppFile/26127/6867Test; https://journal.uinjkt.ac.id/index.php/etikonomi/article/view/26127Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15408/etk.v22i2.26127Test
https://journal.uinjkt.ac.id/index.php/etikonomi/article/view/26127Test -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Lie, Brenden, Tjokrosaputro, Miharni, Ariniputri, Nadia, Krisnaputra, Ariel, Devotyasto, Mario
المصدر: International Journal of Application on Economics and Business; Vol. 1 No. 4 (2023): November 2023; 2639-2649 ; 2987-1972
مصطلحات موضوعية: Health Consciousness, Food Safety, Perceived Benefits, Purchase Intention
وصف الملف: application/pdf