-
1مؤتمر
المؤلفون: Hong, Ye Yoon, Kerr, Suzanne, Klymchuk, Sergiy, McHardy, Johanna, Murphy, Priscilla, Spencer, Sue, Thomas, Mike, Watson, Peter
مرشدي الرسالة: HTW Dresden
المصدر: Proceedings of the tenth International Conference Models in Developing Mathematics Education. - Dresden : Hochschule für Technik und Wirtschaft, 2009. - S. 250 - 254
مصطلحات موضوعية: info:eu-repo/classification/ddc/510, ddc:510, Universität, Übergang, Lehrer, Dozent, Mathematik, Einschätzung, Lehren, University, Transition, Teacher, Lecturer, Mathematics, Assessment, Teaching
العلاقة: urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-79236; qucosa:1658
الإتاحة: https://slub.qucosa.de/id/qucosa%3A1744Test
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A1744/attachment/ATT-0Test/ -
2دورية
المؤلفون: Thomas, Mike, Liss, Anne, Milner, Alistair
المصدر: Kairaranga, 2011; v.12 n.1:p.32-35
-
3دورية
المؤلفون: Thomas, Mike, Forder, H. G., Warnock, G. I.
المصدر: New Zealand mathematics magazine, Aug 2009; v.46 n.2:p.36-44
-
4دورية
المؤلفون: Nataraj, Mala Saraswathy, Thomas, Mike
المصدر: New Zealand mathematics magazine, Aug 2007; v.44 n.2:p.1-13
-
5دورية
-
6دورية
-
7دورية
-
8دورية
-
9دورية
المؤلفون: Hong, Ye Yoon, Thomas, Mike
المصدر: SAMEpapers : science and mathematics education papers, 2001; p.96-118
-
10دورية
المؤلفون: Gray, Rosheen, Thomas, Mike
المصدر: SAMEpapers : science and mathematics education papers, 2001; p.119-135