-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Terblanche, E. A. J. (ORCID
0000-0003-1178-1407 ), De Clercq, B. (ORCID0000-0003-4314-2255 )المصدر: Accounting Education. 2021 30(4):325-354.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 30
الواصفات: Critical Thinking, Accounting, Business Administration Education, College Students, Thinking Skills, Curriculum Development, Soft Skills, Foreign Countries, Metacognition, Ethics, Student Motivation, Positive Attitudes, Communication Skills, Evaluative Thinking, Value Judgment, Self Control, Standards, Creative Thinking, Persuasive Discourse, Problem Solving
مصطلحات جغرافية: South Africa
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Terblanche, E. A. J.1 (AUTHOR) terbleaj@unisa.ac.za, Shuttleworth, C. C.2 (AUTHOR), van Rooyen, A. A.3 (AUTHOR), Masela, R. N.2 (AUTHOR)
المصدر: South African Journal of Accounting Research. Nov2023, Vol. 37 Issue 3, p225-244. 20p.
مصطلحات موضوعية: *ACCOUNTING, *PROBLEM solving, CRITICAL thinking, JUDGMENT (Psychology), EDUCATORS
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Terblanche, E. A. J.1 (AUTHOR) terbleaj@unisa.ac.za, Lubbe, I.2 (AUTHOR)
المصدر: Accounting Education. Aug2023, p1-19. 19p. 1 Illustration.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Terblanche, E. A. J.1 terbleaj@unisa.ac.za, De Clercq, B.2
المصدر: Accounting Education. Aug2021, Vol. 30 Issue 4, p325-354. 30p. 9 Charts.
مصطلحات موضوعية: Industry 4.0, Accounting students, Critical thinking, Labor supply, Curriculum planning
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Terblanche, E. A. J., de Clercq, B.
المصدر: South African Journal of Accounting Research ; volume 34, issue 2, page 96-114 ; ISSN 1029-1954 2376-3981
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Terblanche, E. A. J.1 terbleaj@unisa.ac.za, de Clercq, B.2
المصدر: South African Journal of Accounting Research. May2020, Vol. 34 Issue 2, p96-114. 19p.
مصطلحات موضوعية: *AUDITING, CRITICAL thinking, EDUCATIONAL intervention, EDUCATIONAL technology, STUDENTS