-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Beneken genaamd Kolmer, D.M. (Deirdre), Lector, Tellings, Agnes, Overig, Gelissen, John, Overig, Garretsen, Henk, Overig, Bongers, Inge, Overig
المساهمون: Lectoraat Mantelzorg, De Haagse Hogeschool@@@Faculteit Gezondheid, Voeding & Sport
المصدر: Systeemtherapie : tijdschrift voor systeemtheoretische psychotherapie. 19(1):36-58
مصطلحات موضوعية: mantelzorg, stress, motieven
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Monster, Iris (ORCID
0000-0001-6892-2050 ), Tellings, Agnes, Burk, William J., Keuning, Jos, Segers, Eliane, Verhoeven, Ludoالمصدر: Scientific Studies of Reading. 2022 26(5):373-389.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Reading Processes, Word Recognition, Predictor Variables, Accuracy, Elementary School Students, Foreign Countries, Semantics
مصطلحات جغرافية: Netherlands
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Monster, Iris (ORCID
0000-0001-6892-2050 ), Tellings, Agnes, Burk, William J., Keuning, Jos, Segers, Eliane, Verhoeven, Ludoالمصدر: Language Testing. Oct 2021 38(4):536-557.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 22
الواصفات: Vocabulary Development, Elementary School Students, Grade 5, Task Analysis, Decision Making, Context Effect, Definitions, Word Frequency, Indo European Languages, Language Acquisition, Native Language, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Netherlands
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Monster, Iris, Tellings, Agnes, Burk, William J., Keuning, Jos, Segers, Eliane, Verhoeven, Ludo
المصدر: Scientific Studies of Reading ; volume 26, issue 5, page 373-389 ; ISSN 1088-8438 1532-799X
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Tellings, Agnes, de Ruyter, Doret
المصدر: Pedagogiek ; volume 41, issue 3, page 233-242 ; ISSN 1567-7109 2468-1652
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Monster, Iris, Tellings, Agnes, Burk, William J., Keuning, Jos, Segers, Eliane, Verhoeven, Ludo
المصدر: Language Testing ; volume 38, issue 4, page 536-557 ; ISSN 0265-5322 1477-0946
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, Social Sciences (miscellaneous), Language and Linguistics
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Tellings, Agnes
المصدر: Philosophical Psychology ; volume 33, issue 1, page 86-101 ; ISSN 0951-5089 1465-394X
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Tellings , A , Oostdijk , N , Monster , I , Grootjen , F & van den Bosch , A 2018 , ' Spelling errors of 24 cohorts of children across primary school 2012-2015 : A corpus study ' , Computational Linguistics in the Netherlands Journal , vol. 8 , pp. 83-98 . < https://www.clinjournal.org/clinj/article/view/81/73Test >
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Tellings, Agnes, Coppens, Karien, Gelissen, John
المصدر: Applied Psycholinguistics. May 2013 34(3):461-481.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 21
الواصفات: Vocabulary Development, Multivariate Analysis, Elementary School Students, Grade 2, Grade 4, Spelling, Task Analysis, Classification, Indo European Languages, Scores, Models, Decision Making, Predictor Variables, Performance, Validity, Language Acquisition
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Speech, Language, and Hearing Research. Apr 2013 56(2):654-666.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 13
الواصفات: Hearing Impairments, Comparative Analysis, Reading Comprehension, Reading Difficulties, Vocabulary Development, Elementary School Students, Foreign Countries, Language Usage, Scores, Knowledge Level, Task Analysis
مصطلحات جغرافية: Netherlands