-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Weaver, Joanna C., Matangula, Tionge C., Matney, Gabriel
المصدر: International Journal for Lesson & Learning Studies, 2024, Vol. 13, Issue 3, pp. 190-204.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: AlHouli, Ali I.
المصدر: Quality Assurance in Education, 2024, Vol. 32, Issue 3, pp. 460-477.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Sharlonne Rollin
المصدر: School-University Partnerships, 2023, Vol. 17, Issue 1, pp. 87-92.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Uzum, Baburhan, Yazan, Bedrettin, Akayoglu, Sedat, Keles, Ufuk
المصدر: Journal for Multicultural Education, 2023, Vol. 18, Issue 1/2, pp. 53-66.
-
5
المؤلفون: Gardesten, Jens, 1971, Herrlin, Katarina, 1960
المصدر: ULF-projektet ”Vetenskapliga grund och framkomliga farleder – praktikutvecklande forskning i rörelse”, LNU -.1 Teaching and Teacher Education. 138
مصطلحات موضوعية: Practicum experiences, Teacher candidates' emotions, Teaching practice, Complexity theory, Teachers' health, Pedagogics and Educational Sciences, Pedagogik och Utbildningsvetenskap
وصف الملف: print
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-125957Test
https://doi.org/10.1016/j.tate.2023.104430Test -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Akihiro Saito
المصدر: International Journal of Educational Research Open, Vol 6, Iss , Pp 100330- (2024)
مصطلحات موضوعية: Teacher education, Fit-choice, Motivations for teaching, Japanese pre-service teacher candidates, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666374024000128Test; https://doaj.org/toc/2666-3740Test
-
7
المؤلفون: Edstrand, Emma, 1981, Sjöberg, Jeanette, 1976
المصدر: Journal of Digital Learning in Teacher Education. 39(3):132-144
مصطلحات موضوعية: Problem-solving, professional digital competence, programming, teacher candidates, teacher education, LeaDS - Learning in a Digitalised Society, LeaDS - Lärande i ett digitalt samhälle
وصف الملف: print
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hh:diva-50439Test
https://doi.org/10.1080/21532974.2023.2210317Test -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Jose Belda-Medina, Vendula Kokošková
المصدر: International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-20 (2023)
مصطلحات موضوعية: Chatbots, Education, Language learning, Teacher candidates, Evaluation, Special aspects of education, LC8-6691, Information technology, T58.5-58.64
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2365-9440Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ali Merç, Esin Dündar
المصدر: e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, Vol 10, Iss 3, Pp 454-472 (2023)
مصطلحات موضوعية: covid-19, hybrid system, teacher educators, english teacher candidates., Theory and practice of education, LB5-3640, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/3202800Test; https://doaj.org/toc/2148-8940Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoumeh Estaji, Azadeh Hhaji-Karim
المصدر: Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 15, Iss 32, Pp 79-103 (2023)
مصطلحات موضوعية: efl teacher candidates, reflective teaching, scenario evidence, situational role-plays, teacher caring, video evidence, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://elt.tabrizu.ac.ir/article_17269_525184cf12aee05eb8c9225a485fc48b.pdfTest; https://doaj.org/toc/2251-7995Test; https://doaj.org/toc/2676-6876Test