-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Berck, Peter, Sears, Molly, Taylor, Rebecca L. C., Trachtman, Carly, Villas-Boas, Sofia B.
المصدر: Ecological Economics 217 (March 2024): 108080
مصطلحات موضوعية: consumer attitudes, recycling, policies, willingness to pay
جغرافية الموضوع: UNITED STATES, USA, NORTH AMERICA, AMERICAS
العلاقة: Ecological Economics; 217 (March 2024); https://doi.org/10.1016/j.ecolecon.2023.108080Test; http://ebrary.ifpri.org/cdm/ref/collection/p15738coll5/id/9010Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.ecolecon.2023.108080Test
http://ebrary.ifpri.org/cdm/ref/collection/p15738coll5/id/9010Test -
2كتاب
المصدر: Sustainable Development Goals Series ; Blue Planet Law ; page 159-171 ; ISSN 2523-3084 2523-3092 ; ISBN 9783031248870 9783031248887
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: De Silva, Lihini, Taylor, Rebecca L. C.
المصدر: Environmental and Resource Economics ; ISSN 0924-6460 1573-1502
مصطلحات موضوعية: Management, Monitoring, Policy and Law, Economics and Econometrics
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Homonoff, Tatiana, Taylor, Rebecca L. C., Kao, Lee-Sien, Palmer, Doug
المصدر: Behavioral Science & Policy ; volume 7, issue 2, page 51-61 ; ISSN 2379-4607 2379-4615
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Taylor, Rebecca L. C.
المصدر: Journal of the Association of Environmental and Resource Economists ; volume 7, issue 2, page 345-378 ; ISSN 2333-5955 2333-5963
مصطلحات موضوعية: Management, Monitoring, Policy and Law, Nature and Landscape Conservation, Economics and Econometrics
الإتاحة: https://doi.org/10.1086/707039Test
-
6دورية أكاديمية
المساهمون: The Giannini Foundation of Agricultural Economics
المصدر: Economic Inquiry ; volume 57, issue 3, page 1480-1496 ; ISSN 0095-2583 1465-7295
-
7
المؤلفون: Taylor, Rebecca L. C.
المساهمون: Taylor, Rebecca
مصطلحات موضوعية: Business and Management, Social Sciences, prescriptive regulation, non-monetary costs, consumer behavior, event study, eco, manag
-
8
المؤلفون: Taylor, Rebecca L. C.
المساهمون: Taylor, Rebecca
مصطلحات موضوعية: Business and Management, Social Sciences, prescriptive regulation, non-monetary costs, consumer behavior, event study