-
1دورية أكاديمية
المصدر: Āmūzish va Yādgīrī, Vol 11, Iss 3, Pp 73-84 (2024)
مصطلحات موضوعية: parental academic involvement, task value, students' sense of belonging, effort, academic achievemen, Education, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://etl.journals.pnu.ac.ir/article_10560_27140e186bddd740470d48af4223c522.pdfTest; https://doaj.org/toc/2345-6523Test; https://doaj.org/toc/2345-6531Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Feride Şahin, Semra Sungur, Salih Ateş
المصدر: Science Education International, Vol 34, Iss 4, Pp 283-292 (2023)
مصطلحات موضوعية: personal epistemology for science, prior achievement, science self-efficacy, subjective task value, Theory and practice of education, LB5-3640, Science
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.icaseonline.net/journal/index.php/sei/article/view/582Test; https://doaj.org/toc/2077-2327Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Garrote Rojas, Daniel, Jiménez-Fernández, Sara
المصدر: Educar; Vol. 54, Núm. 2 (2018): Estratègies i eines en educació superior; p. 351-368
مصطلحات موضوعية: metes intrínseques, metes extrínseques, creences de control i autoeficàcia per a l’aprenentatge, valor de la tasca, autoeficàcia per al rendiment i l’ansietat, intrinsic goal orientation, extrinsic goal orientation, control beliefs and selfefficacy for learning, task value, self-efficacy for performance and anxiety, metas intrínsecas, metas extrínsecas, creencias de control y autoeficacia para el aprendizaje, valor de la tarea, autoeficacia para el rendimiento y la ansiedad
وصف الملف: application/pdf
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Pythagoras, Vol 45, Iss 1, Pp e1-e13 (2024)
مصطلحات موضوعية: mathematical literacy, motivated strategies for learning questionnaire, self-efficacy, task value, test anxiety., Mathematics, QA1-939, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://pythagoras.org.za/index.php/pythagoras/article/view/781Test; https://doaj.org/toc/1012-2346Test; https://doaj.org/toc/2223-7895Test
-
5رسالة جامعية
المؤلفون: Said, Tamer
المساهمون: Michelle, Ellefson
مصطلحات موضوعية: Conceptual change, executive functions, motivation, performance goals, science education, density, inhibition, self-efficacy, goal orientation, task value, physics education
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Yuno Shimizu
المصدر: Psych, Vol 4, Iss 3, Pp 574-588 (2022)
مصطلحات موضوعية: content specificity, content generality, task value, math anxiety, engagement, mathematical problem solving, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hamideh Abaszadeh, Malahat Amani, Taybe Rahimi
المصدر: Iranian Evolutionary Educational Psychology Journal, Vol 4, Iss 2, Pp 213-227 (2022)
مصطلحات موضوعية: task value, achievement goals, academic self-efficacy, parents educational expectations, parental involvement in education, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Minfan Zhu, Jun Wang, Xiaofei Xie
المصدر: Judgment and Decision Making, Vol 17, Pp 574-597 (2022)
مصطلحات موضوعية: maximizing-satisficing decision-making style, domain specificity, subjective task value, Social Sciences, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.cambridge.org/core/product/identifier/S1930297500003582/type/journal_articleTest; https://doaj.org/toc/1930-2975Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Emily Bremer, Philip Jefferies, John Cairney, Dean Kriellaars
المصدر: Frontiers in Sports and Active Living, Vol 5 (2023)
مصطلحات موضوعية: physical literacy, subjective task value, movement, physical activity, education, Sports, GV557-1198.995
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fspor.2023.1125072/fullTest; https://doaj.org/toc/2624-9367Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Xiaoying Gao, Gavin T. L. Brown
المصدر: Education Sciences, Vol 13, Iss 11, p 1090 (2023)
مصطلحات موضوعية: conceptions of feedback, self-efficacy, task value, achievement goals, Education
وصف الملف: electronic resource