-
1دورية أكاديمية
المصدر: The International Journal of Information and Learning Technology, 2023, Vol. 41, Issue 1, pp. 73-85.
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Forum for Linguistic Studies; Vol. 6 , Iss. 1 (March 2024) ; 2705-0602 ; 2705-0610
مصطلحات موضوعية: synchronous online learning, virtual, interactive, real-time, instructor-led, learning
وصف الملف: application/pdf
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jiyeon Park, Sooyun Sohn
المصدر: Harmonia: Journal of Arts Research and Education, Vol 23, Iss 1, Pp 105-120 (2023)
مصطلحات موضوعية: metaverse, gather.town, art history education, synchronous online learning, Arts in general, NX1-820
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.unnes.ac.id/nju/index.php/harmonia/article/view/41094Test; https://doaj.org/toc/2541-1683Test; https://doaj.org/toc/2541-2426Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Lucas Kohnke, Di Zou, Ruofei Zhang
المصدر: Knowledge Management & E-Learning: An International Journal, Vol 15, Iss 2, Pp 192-213 (2023)
مصطلحات موضوعية: zoom, synchronous online learning, synchronous online teaching, engagement, emergency remote teaching, General Works
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.kmel-journal.org/ojs/index.phpTest/online-publication/article/view/541; https://doaj.org/toc/2073-7904Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Azizatuz Zahro Al Faruq, Ngadiso Ngadiso, Slamet Supriyadi
المصدر: Al-Ishlah: Jurnal Pendidikan, Vol 14, Iss 3, Pp 4053-4066 (2022)
مصطلحات موضوعية: google meet, reading, students’ perception, synchronous online learning, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.staihubbulwathan.id/index.php/alishlah/article/view/1937Test; https://doaj.org/toc/2087-9490Test; https://doaj.org/toc/2597-940XTest
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Syefrida Yulina, Mona Elviyenti
المصدر: Jurnal Nasional Teknik Elektro dan Teknologi Informasi, Vol 11, Iss 2, Pp 114-120 (2022)
مصطلحات موضوعية: digital images, face emotion, synchronous online learning, facial expression recognition, Engineering (General). Civil engineering (General), TA1-2040
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jurnal.ugm.ac.id/v3/JNTETI/article/view/3867Test; https://doaj.org/toc/2301-4156Test; https://doaj.org/toc/2460-5719Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Kathy Chandler
المصدر: Research in Learning Technology, Vol 30, Pp 1-14 (2022)
مصطلحات موضوعية: synchronous online learning, higher education, community of inquiry, narrative research, Education
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.alt.ac.uk/index.php/rlt/article/view/2713/2922Test; https://doaj.org/toc/2156-7077Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Park, Jiyeon, Sohn, Sooyun
المساهمون: Hongik University
المصدر: Harmonia: Journal of Arts Research and Education; Vol 23, No 1 (2023): June 2023; 105-120 ; 2541-2426 ; 2541-1683 ; 10.15294/harmonia.v23i1
مصطلحات موضوعية: metaverse, Gather.Town, art history education, synchronous online learning
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journal.unnes.ac.id/nju/index.php/harmonia/article/view/41094/14544Test; https://journal.unnes.ac.id/nju/index.php/harmonia/article/view/41094Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15294/harmonia.v23i1.41094Test
https://doi.org/10.15294/harmonia.v23i1Test
https://journal.unnes.ac.id/nju/index.php/harmonia/article/view/41094Test -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hosseini, Seyyed Ali, Amirkhani, Zahra
المصدر: International Journal of Multicultural and Multireligious Understanding; Vol 10, No 10 (2023): October 2023; 319-331 ; 2364-5369 ; 10.18415/ijmmu.v10i10
مصطلحات موضوعية: Educational Research, Synchronous Online Learning, Asynchronous Online Learning, ESP, Higher Education
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ijmmu.com/index.php/ijmmu/article/view/5142/4317Test; https://ijmmu.com/index.php/ijmmu/article/view/5142Test
الإتاحة: https://doi.org/10.18415/ijmmu.v10i10.5142Test
https://doi.org/10.18415/ijmmu.v10i10Test
https://ijmmu.com/index.php/ijmmu/article/view/5142Test -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Zeng, Lily Min, Bridges, Susan Margaret
المصدر: Australasian Journal of Educational Technology; Vol. 39 No. 3 (2023): AJET; 17-34 ; 1449-5554 ; 1449-3098
مصطلحات موضوعية: synchronous online learning, learning space, learning environments, conceptions of learning, course modality, higher education, quantitative
وصف الملف: application/pdf