-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Stieben, Margaret E., Pressley, Thomas A., Matyas, Marsha Lakes (ORCID
0000-0002-8782-6205 )المصدر: Advances in Physiology Education. Jun 2021 45(2):191-206.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
Sponsoring Agency: National Institutes of Health (DHHS)
الواصفات: Teacher Researchers, Teaching Experience, Electronic Learning, Faculty Development, Readiness, Instructional Effectiveness, STEM Education, Middle School Teachers, High School Teachers, Student Centered Learning
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Adv Physiol Educ
مصطلحات موضوعية: Education Research, edu, hisphilso
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Johnson, Kathryn M.S., Stieben, Margaret E., Wick, Sue
المصدر: The FASEB Journal ; volume 34, issue S1, page 1-1 ; ISSN 0892-6638 1530-6860
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Johnson, Kathryn M.S., Stieben, Margaret E.
المصدر: The FASEB Journal ; volume 34, issue S1, page 1-1 ; ISSN 0892-6638 1530-6860
-
5دورية
المؤلفون: Osborn, Jeffrey, Stieben, Margaret E.
المصدر: Physiologist Newsletter; Jul2016, Vol. 59 Issue 4, p196-197, 2p