-
1دورية أكاديميةBeyond Numbers: An Ambiguity–Accessibility–Applicability Framework to Explain the Attraction Effect.
المؤلفون: He, Sharlene (AUTHOR) sharlene.he@concordia.ca, Sternthal, Brian (AUTHOR)
المصدر: Journal of Consumer Research. Jun2023, Vol. 50 Issue 1, p211-232. 22p. 3 Color Photographs, 1 Diagram, 1 Chart, 3 Graphs.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER research, *CONSUMER behavior, *PRODUCT attributes, *CONSUMER preferences, *DECISION making
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Gal, David, Sternthal, Brian, Calder, Bobby J.
المصدر: Behavioral and Brain Sciences ; volume 47 ; ISSN 0140-525X 1469-1825
مصطلحات موضوعية: Behavioral Neuroscience, Physiology, Neuropsychology and Physiological Psychology
الإتاحة: https://doi.org/10.1017/s0140525x23002261Test
https://www.cambridge.org/core/services/aop-cambridge-core/content/view/S0140525X23002261Test -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sternthal, Brian, Malaviya, Prashant
المصدر: Kellogg School of Management Cases, 2018, pp. 1-11.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Tybout, Alice, Sternthal, Brian
المصدر: Journal of Consumer Psychology, 2001 Jan 01. 10(1/2), 5-10.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1480447Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Calder, Bobby J., He, Sharlene, Sternthal, Brian
المصدر: Journal of Business Research ; volume 161, page 113758 ; ISSN 0148-2963
مصطلحات موضوعية: Marketing
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2023.113758Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0148296323001169?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0148296323001169?httpAccept=text/plainTest -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Malaviya, Prashant, Sternthal, Brian
المصدر: Journal of Consumer Psychology, 1997 Jan 01. 6(3), 233-255.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1480322Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Malaviya, Prashant, Kisielius, Jolita, Sternthal, Brian
المصدر: Journal of Marketing Research, 1996 Nov 01. 33(4), 410-421.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3152212Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Maheswaran, Durairaj, Sternthal, Brian, Gürhan, Zeynep
المصدر: Journal of Consumer Psychology, 1996 Jan 01. 5(2), 115-133.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1480603Test
-
9
-
10