-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Olga Bachmann, Carola Grunschel, Stefan Fries
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
مصطلحات موضوعية: students, multitasking, motivation, self-determination, grit, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2024.1404767/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Nadine Großmann, Stefan Fries, Matthias Wilde
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: autonomy support, teaching behavior, preservice teachers, teacher beliefs, motivation, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1279771/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jan Dirk Capelle, Kerstin Senker, Stefan Fries, Axel Grund
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: LGCM, parallel process model, motivation, expectancy, value, motivational conflict, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1224533/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ruth Nahrgang, Nadine Großmann, Maximilian Hettmann, Stefan Fries, Matthias Wilde, Rudolf vom Hofe, Axel Grund
المصدر: Die Materialwerkstatt, Vol 5, Iss 4 (2023)
مصطلحات موضوعية: Reflexion, Motivationsprobleme, Motivationsförderung, Feedback, Attributionstheorie, Selbstbestimmungstheorie, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.dimawe.de/index.php/dimawe/article/view/6356Test; https://doaj.org/toc/2629-5598Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Nadia Catherine Reymond, Ruth Gerlinde Nahrgang, Nadine Großmann, Matthias Wilde, Stefan Fries
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: competence satisfaction, need support, mastery goal structure, perceived error climate, reference norm orientation, teaching quality, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.928801/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Christopher K. Gadosey, Carola Grunschel, Lena S. Kegel, Theresa Schnettler, Derya Turhan, Anne Scheunemann, Lisa Bäulke, Laura Thomas, Ulrike Buhlmann, Markus Dresel, Stefan Fries, Detlev Leutner, Joachim Wirth
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: COVID-19 pandemic, study satisfaction subdimensions, longitudinal development, motivational costs, loneliness, university students, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.918367/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Marco Stojanovic, Axel Grund, Stefan Fries
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: habit formation, longitudinal study, context stability, goal attainment, automaticity, app intervention, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.883795/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Marco Stojanovic, Stefan Fries, Axel Grund
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: habit formation, specific self-efficacy, general self-efficacy, motivational interference, self-regulation, automaticity, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.643753/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Stefan Fries
المصدر: Ψυχολογία: το Περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, Vol 6, Iss 3 (2020)
مصطلحات موضوعية: Cognitive training, inductive reasoning, motive modification, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/psychology/article/view/24282Test; https://doaj.org/toc/1106-5737Test; https://doaj.org/toc/2732-6640Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Marco Stojanovic, Axel Grund, Stefan Fries
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
مصطلحات موضوعية: habit formation, motivational interference, self-control, learning, app intervention, event sampling, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/article/10.3389/fpsyg.2020.00167/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test