-
1دورية
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Marital and Family Therapy ; ISSN 0194-472X 1752-0606
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Maggie
المصدر: Poetry, 2020 Feb 01. 215(5), 450-450.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/27202436Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Maggie
المصدر: Poetry, 2020 Feb 01. 215(5), 451-451.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/27202437Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: SMITH, MAGGIE
المصدر: Mississippi Review, 2020 Jan 01. 47(3), 59-59.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26869857Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Maggie
المصدر: Scholars Week
مصطلحات موضوعية: Applied Mathematics, Statistics and Probability
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Shakya, Sunita1, Stedman-Smith, Maggie1, White, P. Cooper2, Bhatta, Madhav P.1 mbhatta@kent.edu
المصدر: Journal of Immigrant & Minority Health. Apr2024, Vol. 26 Issue 2, p351-360. 10p.
مصطلحات موضوعية: *LEAD poisoning prevention, *HEALTH services accessibility, *HEALTH attitudes, *PSYCHOLOGY of refugees, *STATISTICAL sampling, *NEPALI people, *COMMUNITIES, *PARENT attitudes, *DESCRIPTIVE statistics, *JUDGMENT sampling, *SURVEYS, *ODDS ratio, *TEST validity, *PSYCHOLOGY of parents, *SOCIODEMOGRAPHIC factors, *DATA analysis software, *CONFIDENCE intervals, *INTER-observer reliability, *CHILDREN
مصطلحات جغرافية: BHUTAN, UNITED States
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Pedigo, Walker, Smith, Maggie
المصدر: Honors Theses
مصطلحات موضوعية: bundle, motif, protein, structure, copper, iron, manganese, Biochemistry, Bioinformatics, Molecular Biology
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://egrove.olemiss.edu/hon_thesis/2611Test; https://egrove.olemiss.edu/context/hon_thesis/article/3625/viewcontent/Retro_Structural_Analysis_of_the_Four_Helix_Bundle_Motif_in_Binuclear_Proteins.pdfTest
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Maggie
المصدر: New England Review (1990-), 2019 Jan 01. 40(1), 181-181.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26614866Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Maggie
المصدر: The Baffler, 2018 Sep 01(41), 29-29.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26494527Test