يعرض 1 - 10 نتائج من 74 نتيجة بحث عن '"Skaniakos, Terhi"', وقت الاستعلام: 0.76s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Kálmán, Orsolya (ORCID 0000-0002-4392-5324), Tynjälä, Päivi (ORCID 0000-0002-2158-8988), Skaniakos, Terhi (ORCID 0000-0001-8271-213X)

    المصدر: Teaching in Higher Education. 2020 25(5):595-614.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 20

    مصطلحات جغرافية: Finland, Hungary

  2. 2
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Skaniakos, Terhi (ORCID 0000-0001-8271-213X), Honkimäki, Sanna (ORCID 0000-0001-8646-9974), Kallio, Eeva (ORCID 0000-0003-3950-6554), Nissinen, Kari (ORCID 0000-0001-5064-2552), Tynjälä, Päivi (ORCID 0000-0002-2158-8988)

    المصدر: European Journal of Higher Education. 2019 9(2):203-218.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 16

    مصطلحات جغرافية: Finland

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Subject English, Helsinki

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: International Journal of Learning, Teaching and Educational Research; Murtonen , M , Laato , S , Lipponen , E , Salmento , H , Vilppu , H , Maikkola , M , Vaskuri , P , Mäkinen , M , Naukkarinen , J , Virkki-Hatakka , T , Pajarre , E , Selänne , S & Skaniakos , T 2019 , ' Creating a National Digital Learning Environment for Enhancing University Teachers’ Pedagogical Expertise – The Case UNIPS ' , International Journal of Learning, Teaching and Educational Research , vol. 18 , no. 13 , pp. 7-29 . https://doi.org/10.26803/ijlter.19.1.2Test; Mendeley: b77bbe48-7710-3cd1-90b7-0faa30107533; ORCID: /0000-0002-6806-4217/work/155786277; http://hdl.handle.net/10227/306026Test; http://ijlter.org/index.php/ijlter/article/view/1922/pdfTest

  4. 4
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: application/pdf; 595-614; fulltext

    العلاقة: Teaching in Higher Education; 25; Kálmán, O., Tynjälä, P., & Skaniakos, T. (2020). Patterns of university teachers’ approaches to teaching, professional development and perceived departmental cultures. Teaching in Higher Education , 25 (5), 595-614. https://doi.org/10.1080/13562517.2019.1586667Test; CONVID_28945834; TUTKAID_80814; URN:NBN:fi:jyu-202006184280; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006184280Test

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Skaniakos, Terhi

    وصف الملف: application/pdf; 34-48; fulltext

    العلاقة: Nuorisotutkimus; https://journal.fi/nuorisotutkimus/issue/view/8291Test; 38; Skaniakos, T. (2020). Lapsellisen tuttua fantasiaa : turvallinen toiseus elokuvissa E.T. ja WALL-E. Nuorisotutkimus , 38 (1), 34-48. https://journal.fi/nuorisotutkimus/issue/view/8291Test; CONVID_35170936; URN:NBN:fi:jyu-202210265019; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202210265019Test

  6. 6
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Skaniakos, Terhi, Piirainen, Arja

    المساهمون: Kasvatustieteiden ja kulttuurin tiedekunta - Faculty of Education and Culture, Tampere University

    مصطلحات موضوعية: Kasvatustieteet - Educational sciences

    وصف الملف: fulltext; 19-33

    العلاقة: International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring; 17; https://trepo.tuni.fi/handle/10024/105510Test; URN:NBN:fi:tuni-201904241526

  7. 7
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: application/pdf; 203-218; fulltext

    العلاقة: European Journal of Higher Education; Skaniakos, T., Honkimäki, S., Kallio, E., Nissinen, K., & Tynjälä, P. (2019). Study guidance experiences, study progress, and perceived learning outcomes of Finnish university students. European Journal of Higher Education , 9 (2), 203-218. https://doi.org/10.1080/21568235.2018.1475247Test; CONVID_28060352; TUTKAID_77680; URN:NBN:fi:jyu-201904182224; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201904182224Test

  8. 8
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: application/pdf; 7-29; fulltext

    العلاقة: International Journal of Learning, Teaching and Educational Research; 13; 18; Murtonen, M., Laato, S., Lipponen, E., Salmento, H., Vilppu, H., Maikkola, M., Vaskuri, P., Mäkinen, M., Naukkarinen, J., Virkki-Hatakka, T., Pajarre, E., Selänne, S., & Skaniakos, T. (2019). Creating a National Digital Learning Environment for Enhancing University Teachers’ Pedagogical Expertise : The Case UNIPS. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research , 18 (13), 7-29. https://doi.org/10.26803/ijlter.18.13.2Test; CONVID_34512163; URN:NBN:fi:jyu-202002051994; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202002051994Test

  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    دورية أكاديمية

    المصدر: Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning. 2014 22(1):74-86.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 13

    مصطلحات جغرافية: Finland