-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Guzmán-Simón, Fernando (ORCID
0000-0001-7189-1849 ), Torres-Gordillo, Juan Jesús (ORCID0000-0002-2668-2164 ), Caballero, Katiaالمصدر: Education Sciences. 2020 10.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Assessment Literacy, Communicative Competence (Languages), Foreign Countries, Evaluation Problems, Teacher Attitudes, Children, Evaluation Criteria, Student Evaluation, Urban Schools, Institutional Characteristics, Spanish, Language Teachers, Elementary Schools
مصطلحات جغرافية: Spain
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Pacheco-Costa, Alejandra (ORCID
0000-0001-6397-4708 ), Guzmán-Simón, Fernando (ORCID0000-0001-7189-1849 )المصدر: Education Sciences. 2020 10.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: Literacy, Linguistic Theory, Writing (Composition), Teaching Methods, Writing Instruction, Urban Areas, Elementary School Students, Females, Writing Evaluation, Task Analysis, Multiple Literacies, Sociolinguistics, Language Styles, Interpersonal Communication, Low Income Groups, Scaffolding (Teaching Technique), Foreign Countries, Story Telling, Verbal Communication, Freehand Drawing
مصطلحات جغرافية: Spain
-
3دورية أكاديمية
مصطلحات موضوعية: Early childhood education, Other education not elsewhere classified, Humanities and social sciences curriculum and pedagogy excl. economics, business and management
الإتاحة: https://doi.org/10.6084/m9.figshare.2563231810.1080/14681366.2024.2355109Test
https://figshare.com/articles/media/_b_Video_of_b_b_i_Revisiting_Reggio_Emilia_through_a_more-than-human_lullaby_diffractive_montages_as_documenting_childhood_and_literacy_otherwise_i_b_/25632318Test -
4دورية أكاديمية
المصدر: Garrigós Simón, Fernando Narangajavana Kaosiri, Y. Narangajavana, Yeamdua 2019 Quality in Tourism Literature: A Bibliometric Review Sustainability 3859
مصطلحات موضوعية: turisme, bibliometria, desenvolupament sostenible
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Sustainability, 2019, p. 3859; Garrigos-Simon, F. J., Narangajavana-Kaosiri, Y., & Narangajavana, Y. (2019). Quality in Tourism Literature: A Bibliometric Review. En Sustainability (Vol. 11, Issue 14, p. 3859). MDPI AG. https://doi.org/10.3390/su11143859Test; https://hdl.handle.net/10550/93226Test; 163066
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Garrigós Simón, Fernando, Oltra Gutiérrez, Juan Vicente, Montesa Andres, José O., Narangajavana, Yeamdua, Estellés Miguel, Sofía
المصدر: Garrigós Simón, Fernando Oltra Gutiérrez, Juan Vicente Montesa Andres, José O. Narangajavana, Yeamdua Estellés Miguel, Sofía 2015 The use of and social networks to improve education Dirección Y Organización 55 4 10
مصطلحات موضوعية: xarxes socials, educació experiències, educació investigació, motivació en l'educació
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Dirección Y Organización, 2015, num. 55, p. 4-10; https://hdl.handle.net/10550/93717Test; 163148
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Garrigós Simón, Fernando Narangajavana, Yeamdua Lengua Lengua, Ismael 2018 Tourism and Sustainability: a Bibliometric and Visualization Analysis Sustainability 1976
مصطلحات موضوعية: turisme, economia, ocupació avaluació
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Sustainability, 2018, p. 1976; Garrigos-Simon, F., Narangajavana-Kaosiri, Y., & Lengua-Lengua, I. (2018). Tourism and Sustainability: A Bibliometric and Visualization Analysis. En Sustainability (Vol. 10, Issue 6, p. 1976). MDPI AG. https://doi.org/10.3390/su10061976Test; https://hdl.handle.net/10550/93705Test; 163088
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Garrigós Simón, Fernando, Narangajavana, Yeamduan
المصدر: Garrigós Simón, Fernando Narangajavana, Yeamduan 2023 Management of Crowdsourcing in Language Teaching and Learning: The State-of-the-art and Future Direction Language Teaching Research Quarterly 38 128 151
مصطلحات موضوعية: aprenentatge
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Language Teaching Research Quarterly, 2023, vol. 38, p. 128-151; Garrigos-Simon, F. J., & Narangajavana-Kaosir, Y. (2023). Management of Crowdsourcing in Language Teaching and Learning: The State-of-the-art and Future Directions. En Language Teaching Research Quarterly (Vol. 38, pp. 128-151). EUROKD Egitm Danismanlik Group. https://doi.org/10.32038/ltrq.2023.38.07Test; https://hdl.handle.net/10550/93703Test; 163083
-
8دورية أكاديمية
المساهمون: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de la Lengua y de la Literatura y Filologías Integradas, Universidad de Sevilla. HUM-1044: LITERACIES: Alfabetización, multilingüismo, diversidad, orientación profesional y justicia social -
مصطلحات موضوعية: Early Childhood, Posthumanism, Literacies, Postqualitative, Affect
العلاقة: Journal of Early Childhood Literacy, 1-21.; https://doi.org/10.1177/14687984241244686Test; https://idus.us.es/handle//11441/157292Test
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Psychology & Marketing ; volume 41, issue 5, page 1022-1035 ; ISSN 0742-6046 1520-6793
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Pacheco-Costa, Alejandra (ORCID
0000-0001-6397-4708 ), Guzmán-Simón, Fernando (ORCID0000-0001-7189-1849 )المصدر: Journal of Early Childhood Research. Sep 2021 19(3):369-380.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
الواصفات: Literacy, Ethnography, Multiple Literacies, Literacy Education, Teaching Methods, Vignettes, Student Attitudes, Photography, Video Technology, Audio Equipment, Early Childhood Education, Foreign Countries, Video Games, Interaction, Technological Literacy
مصطلحات جغرافية: Spain