-
1
المؤلفون: Madhulika C. Nallani, Megan M. Powell, Sharon Pugh, Ann Marie Kearns, Heather A. Adams, Elaine Weiner, Heidi J. Wehring, Joseph P. McEvoy, Peter F. Buckley, Fang Liu, Robert W. Buchanan, Deanna L. Kelly
المصدر: Journal of Psychiatric Research. 151:25-29
مصطلحات موضوعية: Hyperprolactinemia, Psychiatry and Mental health, Pregnancy, Schizophrenia, Humans, Female, Vitamin D, Biological Psychiatry, Antipsychotic Agents, Prolactin
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8da31a3b26cf5b70299d166939329b04Test
https://doi.org/10.1016/j.jpsychires.2022.03.046Test -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Sharon Pugh, Jackson, Janet H.
المصدر: Journal of Reading. Apr 1985 28(7):622-631.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 10
الواصفات: Evaluation Methods, Reading Comprehension, Reading Diagnosis, Reading Instruction, Reading Tests, Secondary Education, Student Evaluation, Writing Skills
رمز الدورية: CIJJUL1985
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Sharon Pugh
المصدر: Journal of Reading. Jan 1985 28(4):292-300.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: Cognitive Processes, Content Area Reading, Graduate Students, Reading Comprehension, Reading Readiness, Reading Research, Reading Strategies
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Sharon Pugh, Jackson, Janet H.
المصدر: Journal of Reading, 1985 Apr 01. 28(7), 622-630.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/40029560Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Sharon Pugh
المصدر: Journal of Reading, 1985 Jan 01. 28(4), 292-300.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/40030403Test
-
6
المؤلفون: Faridah Pawan Sharon Pugh
المصدر: Supporting Student Learning ISBN: 9780203417140
مصطلحات موضوعية: Reading (process), media_common.quotation_subject, Psychology, Linguistics, media_common
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4a52abae5413e43cafefa663b3635af0Test
https://doi.org/10.4324/9780203417140-20Test