-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Kumari, Neha1, Sharma, Ruchika, Priyanka
المصدر: Asian Journal of Pharmacy and Technology 10(4):250-254. 2020
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Sharma, Ruchika1, 1, Ashawat, M. S., Verma, C. P. S, Kumari, Neha2, 2
المصدر: Asian Journal of Pharmacy and Technology 10(4):231-240. 2020
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kaur, Simarjeet1, 1, Sharma, Ruchika2, Kashyap, Kashyap2, Sekhon, Sandeep3
المصدر: Baba Farid University Nursing Journal 17(2):42-46. 2019
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Plant Disease Research 36(2):256-257. 2021
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Plant Disease Research 36(2):253-253. 2021
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Sharma, Ruchika1, Nathial, Mandeep Singh2
المصدر: International Journal of Research in Economics and Social Sciences 6(7):116-121. 2016
-
7دورية أكاديمية
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Singh, Balwinder1, Sharma, Ruchika2
المصدر: Asia Pacific Journal of Research in Business Management 2(3):126-137. 2011
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Lammert, Catherine (ORCID
0000-0001-7356-0816 ), Sharma, Ruchika, Hand, Brian (ORCID0000-0002-0574-7491 )المصدر: International Journal of Science Education. 2023 45(6):431-450.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 20
الواصفات: Preschool Education, Science Instruction, Educational Practices, Faculty Development, Pedagogical Content Knowledge, Preschool Teachers, Primary Education, Elementary School Teachers, Educational Change, Scores, Attitude Change, Teacher Attitudes, Standards, Science Teachers
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Sharma, Ruchika, Johnson, Victoria, Pan, Amy, Sellers, Austin, Betensky, Marisol, Goldenberg, Neil, Flood, Veronica H.
المساهمون: Foundation for Women and Girls with Blood Disorders
المصدر: Haemophilia ; volume 30, issue 2, page 490-496 ; ISSN 1351-8216 1365-2516