يعرض 1 - 10 نتائج من 84 نتيجة بحث عن '"Shahaeian, Ameneh"', وقت الاستعلام: 1.04s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    كتاب

    المساهمون: Institut Jean-Nicod (IJN), Département d'Etudes Cognitives - ENS Paris (DEC), École normale supérieure - Paris (ENS-PSL), Université Paris Sciences et Lettres (PSL)-Université Paris Sciences et Lettres (PSL)-École normale supérieure - Paris (ENS-PSL), Université Paris Sciences et Lettres (PSL)-Université Paris Sciences et Lettres (PSL)-École des hautes études en sciences sociales (EHESS)-Collège de France (CdF (institution))-Centre National de la Recherche Scientifique (CNRS)-Département de Philosophie - ENS Paris, Université Paris Sciences et Lettres (PSL)-Université Paris Sciences et Lettres (PSL), J. Proust, M. Fortier

    المصدر: Metacognitive Diversity: Interdisciplinary approaches ; https://hal.science/ijn_03036247Test ; J. Proust; M. Fortier. Metacognitive Diversity: Interdisciplinary approaches, Oxford University Press, 2018, ⟨10.1093/oso/9780198789710.003.0006⟩

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية

    المصدر: School Psychology

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: https://eprints.qut.edu.au/223093/1/Wang%2Bet%2Bal%2B2017%2Bon%2Bintenalizing%2Bfinal%2Baccepted.pdfTest; Wang, Cen, Williams, Kate, Shahaeian, Ameneh, & Harrison, Linda (2018) Early predictors of escalating internalizing problems across middle childhood. School Psychology, 33(2), pp. 200-212.; https://eprints.qut.edu.au/223093Test/; Faculty of Education; School of Early Childhood & Inclusive Education

  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    دورية أكاديمية

    العلاقة: Australian Journal of Psychology; Razmjoee, M; Harnett, PH; Shahaeian, A, Language development mediates the relationship between gender and relational aggression: A study of Iranian preschool children, Australian Journal of Psychology, 2016, 68 (4), pp. 312-318; http://hdl.handle.net/10072/407274Test