-
1
المؤلفون: Newman, Murray A.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 3
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Stephen Man-Kit Lee (ORCID
0000-0003-0167-1810 ), Nicole Sin Hang Law (ORCID0000-0002-0869-1382 ), Shelley Xiuli Tong (ORCID0000-0003-3319-4609 )المصدر: Cognitive Science. 2024 48(4).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
الواصفات: Statistics Education, Hypothesis Testing, Cognitive Processes, Reaction Time, Serial Learning, Task Analysis
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sheng-Yi Wu, Kuay-Keng Yang
المصدر: Research in Science & Technological Education. 2024 42(2):431-449.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: College Students, Student Attitudes, Student Participation, Decision Making, Science and Society, Persuasive Discourse, Introductory Courses, Natural Sciences, Competence, Science Process Skills, Serial Learning, Scientific Attitudes, Computer Mediated Communication, Scientific Literacy
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Fabian Tomaschek, Michael Ramscar, Jessie S. Nixon
المصدر: Cognitive Science. 2024 48(2).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 32
الواصفات: Sequential Learning, Learning Processes, Serial Learning, Executive Function, Task Analysis, Statistics, Probability, Prediction, Cues, Motor Reactions, Discrimination Learning
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Jack Dempsey (ORCID
0000-0003-1267-6780 ), Anna Tsiola, Kiel Christiansonالمصدر: Discourse Processes: A Multidisciplinary Journal. 2023 60(9):613-633.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 21
الواصفات: Eye Movements, Psycholinguistics, Sentences, Discourse Analysis, Grammar, Serial Learning, Algorithms, Prediction, Ambiguity (Semantics)
مصطلحات جغرافية: Illinois
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Wang, Felix Hao (ORCID
0000-0001-7143-1754 ), Kaiser, Elsi (ORCID0000-0003-3594-4127 )المصدر: Language Learning. Sep 2022 72(3):695-727.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 33
الواصفات: Syntax, Priming, Cues, Language Usage, Phrase Structure, Reaction Time, Task Analysis, Serial Learning, Learning Processes
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Larson, Caroline, Weismer, Susan Ellis
المصدر: Journal of Speech, Language, and Hearing Research. May 2022 65(5):1906-1920.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 15
Sponsoring Agency: National Institutes of Health (NIH) (DHHS)
الواصفات: Short Term Memory, Children, Developmental Disabilities, Language Impairments, Child Language, Interference (Language), Recall (Psychology), Language Processing, Task Analysis, Serial Learning, Auditory Stimuli
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Peretti, Jean-Marie, Frimousse, Soufyane
المصدر: Traité du management socio-économique. 2021, p. 868-874.
الإتاحة: https://www.cairn.info/traite-du-management-socio-economique--9782376874706-page-868.htmTest
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Lage, Guilherme M. (ORCID
0000-0001-8296-3676 ), Faria, Larissa O., Ambrósio, Natália F. A., Borges, Athos M. P., Apolinário-Souza, Tércioالمصدر: Journal of Motor Learning and Development. Apr 2022 10(1):224-242.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: Context Effect, Interference (Learning), Psychomotor Skills, Motor Development, Perceptual Motor Learning, Serial Learning, Performance, Retention (Psychology), Transfer of Training, Memory, Meta Analysis
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Rey, Arnaud, Fagot, Joël, Mathy, Fabien, Lazartigues, Laura, Tosatto, Laure, Bonafos, Guillem, Freyermuth, Jean-Marc, Lavigne, Frédéric
المصدر: Cognitive Science. Apr 2022 46(4).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: Animals, Learning Processes, Associative Learning, Serial Learning, Probability, Stimuli, Models