-
1تقرير
المؤلفون: Kosel, C., Michel, S., Seidel, T., Foerster, M.
مصطلحات موضوعية: Computer Science - Computers and Society, Computer Science - Computer Vision and Pattern Recognition
الوصول الحر: http://arxiv.org/abs/2403.00366Test
-
2تقرير
المؤلفون: Seidel, T. G., Bartolo, A., Garnache, A., Giudici, M., Marconi, M., Gurevich, S. V., Javaloyes, J.
مصطلحات موضوعية: Physics - Optics, Nonlinear Sciences - Pattern Formation and Solitons
الوصول الحر: http://arxiv.org/abs/2402.17740Test
-
3تقرير
المؤلفون: Lucas, D., Beyer, M., Banowski, M., Seidel, T., Krepper, E., Liao, Y., Apanasevich, P., Gauß, F., Ma, T.
مصطلحات موضوعية: CFD, Zweiphasenströmung, Experiment, Phasenübergang, Blasenströmung, separierte Strömung, CFD, two-phase flow, experiment, phase transition, bubble flow, separated flow
العلاقة: urn:nbn:de:bsz:d120-qucosa-237182; qucosa:22349
الإتاحة: https://hzdr.qucosa.de/id/qucosa%3A22331Test
https://hzdr.qucosa.de/api/qucosa%3A22331/attachment/ATT-0Test/ -
4تقرير
المؤلفون: Lucas, D., Beyer, M., Banowski, M., Seidel, T., Krepper, E., Liao, Y., Apanasevich, P., Gauß, F., Ma, T.
مرشدي الرسالة: Helmholtz-Zentrum Dresden - Rossendorf
مصطلحات موضوعية: CFD, Zweiphasenströmung, Experiment, Phasenübergang, Blasenströmung, separierte Strömung, two-phase flow, experiment, phase transition, bubble flow, separated flow
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: dcterms:isPartOf:Wissenschaftlich-Technische Berichte / Helmholtz-Zentrum Dresden-Rossendorf; HZDR-077
الإتاحة: http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:d120-qucosa-216104Test
http://www.qucosa.de/fileadmin/data/qucosa/documents/21610/HZDR-077.pdfTest -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Chen Y., Seidel T., Jacob R. A., Hirte S., Mazzolari A., Pedretti A., Vistoli G., Langer T., Miljkovic F., Kirchmair J.
المساهمون: Y. Chen, T. Seidel, R.A. Jacob, S. Hirte, A. Mazzolari, A. Pedretti, G. Vistoli, T. Langer, F. Miljkovic, J. Kirchmair
مصطلحات موضوعية: Settore CHIM/08 - Chimica Farmaceutica
العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/pmid/38170877; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/wos/WOS:001146736300001; volume:64; issue:2; firstpage:348; lastpage:358; numberofpages:11; journal:JOURNAL OF CHEMICAL INFORMATION AND MODELING; https://hdl.handle.net/2434/1040008Test; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/scopus/2-s2.0-85182011161
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Baron, V., Sommer, S. T., Fiegle, D. J., Pfeuffer, A.-K. M., Peyronnet, R., Volk, T., Seidel, T.
المصدر: Frontiers in Bioengineering and Biotechnology ; volume 12 ; ISSN 2296-4185
مصطلحات موضوعية: Biomedical Engineering, Histology, Bioengineering, Biotechnology
-
7تقرير
المؤلفون: Seidel, T., Beyer, M.
مصطلحات موضوعية: info:eu-repo/classification/ddc/339, ddc:339, two-phase flow, hot leg, counter-current flow limitation (CCFL), Wallis correlation
العلاقة: urn:nbn:de:bsz:d120-qucosa-237182; qucosa:22349
الإتاحة: https://hzdr.qucosa.de/id/qucosa%3A22146Test
https://hzdr.qucosa.de/api/qucosa%3A22146/attachment/ATT-0Test/ -
8تقرير
المؤلفون: Bartolo, A., Seidel, T., Vigne, N., Garnache, A., Beaudoin, G., Sagnes, I., Huyet, G., Giudici, M., Javaloyes, J., Gurevich, S., Marconi, M.
المصدر: Optics Letters Vol. 46, Issue 5, pp. 1109-1112 (2021)
مصطلحات موضوعية: Physics - Optics, Nonlinear Sciences - Pattern Formation and Solitons
الوصول الحر: http://arxiv.org/abs/2011.02432Test
-
9رسالة جامعية
المؤلفون: SEIDEL, T. A. Z.
مرشدي الرسالة: COSTA, H. B., COSTA, A. F. S., VENTURA, J. A.
المصدر: Repositório Institucional da UFESUniversidade Federal do Espírito SantoUFES.
وصف الملف: application/pdf
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Martin, M., Farrell, M., Seidel, T., Riess, W., Konings, K.D., van Merrideboer, J.J.G., Renkl, A.
المصدر: Martin , M , Farrell , M , Seidel , T , Riess , W , Konings , K D , van Merrideboer , J J G & Renkl , A 2023 , ' Knowing what matters: Short introductory texts support pre-service teachers' professional vision of tutoring interactions ' , Teaching and Teacher Education , vol. 124 , no. 1 , 104014 . https://doi.org/10.1016/j.tate.2023.104014Test
مصطلحات موضوعية: Professional Vision, Teacher education, Video analysis, Professional knowledge, COGNITIVE LOAD, CLASSROOM MANAGEMENT, LEARNING-ENVIRONMENT, VIDEO, EDUCATION, KNOWLEDGE, MATHEMATICS, PERSPECTIVES, ARCHITECTURE, ANIMATIONS
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/77161c0e-e906-4931-acd8-552c794ad138Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.tate.2023.104014Test
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/77161c0e-e906-4931-acd8-552c794ad138Test
https://cris.maastrichtuniversity.nl/ws/files/192164472/Konings-2023-Knowing-what-matters-Short-introductory.pdfTest