-
1دورية أكاديمية
المصدر: Reaction Chemistry & Engineering ; ISSN 2058-9883
الإتاحة: https://doi.org/10.1039/d4re00075gTest
http://pubs.rsc.org/en/content/articlepdf/2024/RE/D4RE00075GTest -
2دورية أكاديمية
المصدر: Cortex: A Journal Devoted to the Study of the Nervous System & Behavior; Jul2024, Vol. 176, p62-76, 15p
مصطلحات موضوعية: VISUAL perception, UNILATERAL neglect, AWARENESS, VISUAL memory, COLOR vision
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Tao, Yuan1 (AUTHOR), Schubert, Teresa1 (AUTHOR), Wiley, Robert2 (AUTHOR), Stark, Craig3 (AUTHOR), Rapp, Brenda1 (AUTHOR)
المصدر: Journal of Cognitive Neuroscience. Jun2024, Vol. 36 Issue 6, p1071-1098. 28p.
مصطلحات موضوعية: *LARGE-scale brain networks, *WORD recognition, *FUNCTIONAL connectivity, *LEARNING, *FUNCTIONAL analysis, *INSTRUCTIONAL systems
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Schubert, Teresa M., Rothlein, David, Brothers, Trevor, Coderre, Emily L., Ledoux, Kerry, Gordon, Barry, McCloskey, Michael
المصدر: Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Jul 01. 117(27), 16055-16064.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26935172Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Schubert, Teresa
المصدر: Nature Reviews Psychology ; ISSN 2731-0574
الإتاحة: https://doi.org/10.1038/s44159-024-00286-0Test
https://www.nature.com/articles/s44159-024-00286-0.pdfTest
https://www.nature.com/articles/s44159-024-00286-0Test -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Schubert, Teresa
المصدر: Nature Reviews Psychology ; ISSN 2731-0574
الإتاحة: https://doi.org/10.1038/s44159-023-00275-9Test
https://www.nature.com/articles/s44159-023-00275-9.pdfTest
https://www.nature.com/articles/s44159-023-00275-9Test -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Schubert, Teresa
المصدر: Nature Reviews Psychology ; volume 3, issue 1, page 11-12 ; ISSN 2731-0574
الإتاحة: https://doi.org/10.1038/s44159-023-00272-yTest
https://www.nature.com/articles/s44159-023-00272-y.pdfTest
https://www.nature.com/articles/s44159-023-00272-yTest -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Schubert, Teresa
المصدر: Nature Reviews Psychology ; volume 3, issue 1, page 9-10 ; ISSN 2731-0574
الإتاحة: https://doi.org/10.1038/s44159-023-00268-8Test
https://www.nature.com/articles/s44159-023-00268-8.pdfTest
https://www.nature.com/articles/s44159-023-00268-8Test -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Schubert, Teresa
المصدر: Nature Reviews Psychology ; volume 3, issue 1, page 8-8 ; ISSN 2731-0574
الإتاحة: https://doi.org/10.1038/s44159-023-00265-xTest
https://www.nature.com/articles/s44159-023-00265-x.pdfTest
https://www.nature.com/articles/s44159-023-00265-xTest -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Kinoshita, Sachiko, Schubert, Teresa, Verdonschot, Rinus G.
المصدر: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition. Jan 2019 45(1):183-190.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 8
الواصفات: Japanese, Alphabets, Priming, Word Recognition, Orthographic Symbols, Pronunciation, Phonology, College Students, Foreign Countries, Reaction Time
مصطلحات جغرافية: Japan (Tokyo)