يعرض 1 - 10 نتائج من 389 نتيجة بحث عن '"Schroevers, Maya J."', وقت الاستعلام: 1.10s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المصدر: Vollbehr , N K , Stant , A D , Hoenders , H J R , Bartels-Velthuis , A A , Nauta , M H , Castelein , S , Schroevers , M J , de Jong , P J & Ostafin , B D 2024 , ' Cost-effectiveness of a mindful yoga intervention added to treatment as usual for young women with major depressive disorder versus treatment as usual only : Cost-effectiveness of yoga for young women with depression ' , Psychiatry Research , vol. 333 , 115692 . https://doi.org/10.1016Test/j.psychres.2023.115692

    وصف الملف: application/pdf

  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    دورية أكاديمية

    المصدر: Bredero , Q M , Fleer , J , Smink , A , Kuiken , G , Potjewijd , J , Laroy , M , Visschedijk , M C , Russel , M , Lugt , M V D , Meijssen , M A C , Wouden , E J V D , Dijkstra , G & Schroevers , M J 2023 , ' Mindfulness-Based Cognitive Therapy for Fatigue in Patients with Inflammatory Bowel Disease : Results of a Randomized Controlled Trial ' , Mindfulness , vol. 14 , pp. 19-32 . https://doi.org/10.1007/s12671-022-02057-5Test

    وصف الملف: application/pdf

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9
    دورية أكاديمية

    المصدر: Austin , J , Drossaert , C H C , van Dijk , J , Sanderman , R , Børøsund , E , Mirkovic , J , Schotanus-Dijkstra , M , Peeters , N J , Van 't Klooster , J W J R , Schroevers , M J & Bohlmeijer , E T 2022 , ' Integrating Top-down and Bottom-up Requirements in eHealth Development : The Case of a Mobile Self-compassion Intervention for People with Newly Diagnosed Cancer ' , JMIR Cancer , vol. 8 , no. 3 , e37502 . https://doi.org/10.2196/37502Test

    وصف الملف: application/pdf

  10. 10
    دورية أكاديمية

    المصدر: Klusmann , B , Trippenzee , M , Fokkens-Bruinsma , M , Sanderman , R & Schroevers , M J 2022 , ' Providing emergency remote teaching : What are teachers’ needs and what could have helped them to deal with the impact of the COVID-19 pandemic? ' , Teaching and Teacher Education , vol. 118 , 103815 . https://doi.org/10.1016Test/j.tate.2022.103815

    وصف الملف: application/pdf