-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Schnabel, Kai Philipp, Lörwald, Andrea Carolin, Beltraminelli, Helmut, Germano, Miria, Brem, Beate Gabriele, Wüst, Sandra, Bauer, Daniel
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 41, Iss 2, p Doc14 (2024)
مصطلحات موضوعية: transfer tattoo, medical moulage, health professions education, summative assessment, osce, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2024-41/zma001669.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Guttormsen, Sissel, Lörwald, Andrea, Wagner, Felicitas, Hennel, Eva, Schnabel, Kai P., Weber, Rainer, Goldhahn, Jörg, Huwendiek, Sören
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 39, Iss 2, p Doc15 (2022)
مصطلحات موضوعية: Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2022-39/zma001536.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Stosch, Christoph, Schnabel, Kai P.
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 7, p Doc125 (2021)
مصطلحات موضوعية: Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2021-38/zma001521.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
4دورية أكاديمية
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc63 (2021)
مصطلحات موضوعية: telephone consultation, simulated patients, communication skills training, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2021-38/zma001459.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Pless, Anina, Hari, Roman, Brem, Beate, Woermamm, Ulrich, Schnabel, Kai P.
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc55 (2021)
مصطلحات موضوعية: medical education, communication skills training, video, annotation, simulated patients, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2021-38/zma001451.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Hempel, Linn, Kienle, Rolf, Kiessling, Claudia, Löffler-Stastka, Henriette, Philipp, Swetlana, Rockenbauch, Katrin, Schnabel, Kai P., Zimmermann, Anja
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc72 (2021)
مصطلحات موضوعية: Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2021-38/zma001468.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Guttormsen, Sissel, Schnabel, Kai P., Langewitz, Wolf
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 2, p Doc35 (2021)
مصطلحات موضوعية: Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2021-38/zma001431.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Fritsche, Vivien, Siol, A. F., Schnabel, Kai P., Bauer, Daniel, Schubert, J., Stoevesandt, D.
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 7, p Doc90 (2020)
مصطلحات موضوعية: Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2020-37/zma001383.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Bauer, Daniel, Germano, Miria, Stierlin, Johanna, Brem, Beate, Stöckli, Yvette, Schnabel, Kai P.
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 7, p Doc89 (2020)
مصطلحات موضوعية: geriatrics, osce, covid-19, medical moulage, standardized patient, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2020-37/zma001382.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Thrien, Christian, Fabry, Götz, Härtl, Anja, Kiessling, Claudia, Graupe, Tanja, Preusche, Ingrid, Pruskil, Susanne, Schnabel, Kai P., Sennekamp, Monika, Rüttermann, Stefan, Wünsch, Alexander
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 5, p Doc46 (2020)
مصطلحات موضوعية: feedback, pschological, formative feedback, models, educational, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2020-37/zma001339.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test