يعرض 1 - 10 نتائج من 75 نتيجة بحث عن '"Schmidt-Graf, F."', وقت الاستعلام: 0.87s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    مصطلحات موضوعية: Cancer Research

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: http://edoc.mdc-berlin.de/23022/1/23022oa.pdfTest; Patterns, predictors and prognostic relevance of high-grade hematotoxicity after temozolomide or temozolomide-lomustine in the CeTeG/NOA-09 trial. Weller, J. and Schäfer, N. and Schaub, C. and Tzaridis, T. and Zeyen, T. and Schneider, M. and Potthoff, A.L. and Giordano, F.A. and Steinbach, J.P. and Zeiner, P.S. and Kowalski, T. and Sabel, M. and Hau, P. and Krex, D. and Grauer, O. and Goldbrunner, R. and Schnell, O. and Tabatabai, G. and Ringel, F. and Schmidt-Graf, F. and Brehmer, S. and Tonn, J.C. and Bullinger, L. and Vajkoczy, P. and Glas, M. and Vatter, H. and Herrlinger, U. and Seidel, C. Journal of Neuro-Oncology 161 (1): 147-153. January 2023

  2. 2
    دورية أكاديمية

    المصدر: Strahlenther. Onkol. 198, 971-980 (2022)

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/pmid/36038670; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/wos/WOS:000847245800002; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/isbn/0179-7158; info:eu-repo/semantics; https://push-zb.helmholtz-muenchen.de/frontdoor.php?source_opus=65959Test; urn:isbn:0179-7158; urn:issn:0179-7158; urn:issn:1439-099X

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المصدر: Strahlenther. Onkol. 198, 873-883 (2022)

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/pmid/36038669; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/wos/WOS:000847245800001; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/isbn/0179-7158; info:eu-repo/semantics; https://push-zb.helmholtz-muenchen.de/frontdoor.php?source_opus=65960Test; urn:isbn:0179-7158; urn:issn:0179-7158; urn:issn:1439-099X

  4. 4
    دورية أكاديمية

    المصدر: Front. Oncol. 12:841418 (2022)

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/pmid/35530303; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/isbn/2234-943X; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/pissn/2234-943X; info:eu-repo/semantics/altIdenti; https://push-zb.helmholtz-muenchen.de/frontdoor.php?source_opus=64976Test; urn:isbn:2234-943X; urn:issn:2234-943X

  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    دورية أكاديمية

    المصدر: BMC Neurology 21:446 (2021)

    مصطلحات موضوعية: Eor, Glioblastoma, Karnofsky Performance Status Scale, Surgery

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/pmid/34781889; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/wos/WOS:000718829800001; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/isbn/1471-2377; info:eu-repo/semantics; https://push-zb.helmholtz-muenchen.de/frontdoor.php?source_opus=63568Test; urn:isbn:1471-2377; urn:issn:1471-2377

  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
  9. 9
    دورية أكاديمية

    المصدر: Radiat. Oncol. 15:97 (2020)

    مصطلحات موضوعية: Glioblastoma, Elderly, Score, Adjuvant Treatment

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/pmid/32375830; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/wos/WOS:000533922700004; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/isbn/1748-717X; info:eu-repo/semantics; https://push-zb.helmholtz-muenchen.de/frontdoor.php?source_opus=59061Test; urn:isbn:1748-717X; urn:issn:1748-717X

  10. 10
    دورية أكاديمية

    المصدر: GMS Journal for Medical Education; VOL: 37; DOC69 /20201203/

    العلاقة: Studierende bewerten digitale Lehre als positive, aber auch mental belastend. Ärzteblatt. 2020. Zugänglich unter/available from: https://www.aerzteblatt.de/nachrichten/114058/Studierende-bewerten-digitale-Lehre-als-positiv-aber-auch-mental-belastendTest; Chhetri SK. E-learning in neurology education: Principles opportunities and challenges in combating neurophobia. J Clin Neuroscience. 2017;(44):80-83. DOI:10.1016/j.jocn.2017.06.049; Choules AP. The use of elearning in medical education: a review of the current situation. Postgrad Med J. 2007;83:212-216. DOI:10.1136/pgmj.2006.054189; Ellaway R, Masters K. AMEE Guide32: E-Learning in medical education part 1: learning, teaching and assessment. Med Teach. 2008;30:455-473. DOI:10.1080/01421590802108331; Rose S. Medical Student Education in the Time of Covid-19. JAMA. 2020;323(21)2131-2132. DOI:10.1001/jama.2020.5227; http://dx.doi.org/10.3205/zma001362Test; http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:0183-zma0013627Test; http://www.egms.de/en/journals/zma/2020-37/zma001362.shtmlTest