يعرض 1 - 10 نتائج من 36 نتيجة بحث عن '"Scheuch, Ianina"', وقت الاستعلام: 0.90s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المصدر: International Journal for Research in Vocational Education and Training. 2021 8(4):113-137.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 25

    مصطلحات جغرافية: Europe

  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    مؤتمر
  4. 4
    دورية أكاديمية

    العلاقة: gbv-ppn:1785418475; Journal: International Journal for Research in Vocational Education and Training (IJRVET); Volume: 8; Year: 2021; Issue: 4; Pages: 113-137; Bremen: European Research Network in Vocational Education and Training (VETNET), European Educational Research Association; http://hdl.handle.net/10419/248873Test; RePEc:zbw:ijrvet:248873

  5. 5
    دورية أكاديمية

    مصطلحات موضوعية: 150 Psychologie

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: https://madoc.bib.uni-mannheim.de/60636/1/fpsyg-12-733036.pdfTest; Scheuch, Ianina; Peters, Natalie; Lohner, Max orcid:0000-0003-1571-122X; Muss, Caroline; Aprea, Carmela; Fürstenau, Bärbel (2021) Resilience training programs in organizational contexts: A scoping review. Open Access Frontiers in Psychology Lausanne 12 Article 733036 1-12 [Zeitschriftenartikel] [img]

  6. 6
    كتاب

    المصدر: Soziale Themen in Unternehmens- und Wirtschaftskommunikation ; Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation ; page 375-392 ; ISSN 2512-0832 2512-0840 ; ISBN 9783658407049 9783658407056

  7. 7
    كتاب

    المصدر: Werbung und PR im digitalen Zeitalter ; Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation ; page 155-176 ; ISSN 2512-0832 2512-0840 ; ISBN 9783658389369 9783658389376

  8. 8
    دورية أكاديمية

    العلاقة: gbv-ppn:1735471992; Journal: Business Research; Volume: 13; Year: 2020; Issue: 2; Pages: 387-423; Heidelberg: Springer; http://hdl.handle.net/10419/233156Test; RePEc:spr:busres:v:13:y:2020:i:2:d:10.1007_s40685-019-0084-8

  9. 9
    دورية أكاديمية

    المصدر: Business Research ; volume 13, issue 2, page 387-423 ; ISSN 2198-3402 2198-2627

  10. 10
    دورية أكاديمية

    المصدر: Berufsbildung: Zeitschrift für Theorie-Praxis-Dialog; 2023, Issue 4, p56-58, 3p