-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Erin P. Argyilan, Kristin T. Huysken, Robert Votaw
المصدر: Journal of the Scholarship of Teaching and Learning. 2024 24(1):58-75.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 18
الواصفات: Undergraduate Students, Commuter Colleges, Geology, Field Trips, Teaching Methods, Integrated Curriculum, Thinking Skills, Learning Theories, Scaffolding (Teaching Technique), Cooperative Learning
مصطلحات جغرافية: Indiana
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Napapat Thongwichit (ORCID
0000-0003-1441-6069 ), Mark Bedoya Ulla (ORCID0000-0003-1005-5120 )المصدر: TESL-EJ. 2024 24(4).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Teaching Methods, English (Second Language), Second Language Learning, Second Language Instruction, Code Switching (Language), Native Language, Language Usage, Language Teachers, Language Proficiency, Foreign Countries, Scaffolding (Teaching Technique), Language of Instruction, Teacher Attitudes, Thai, Dialects, Indonesian Languages, Chinese, College Students
مصطلحات جغرافية: Thailand
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Xinyue Zuo (ORCID
0000-0003-4412-3793 ), Denise Ives (ORCID0000-0002-7633-6593 )المصدر: ECNU Review of Education. 2024 7(2):258-282.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 25
الواصفات: Reading Instruction, English Language Learners, Elementary Secondary Education, Computer Assisted Instruction, Technology Uses in Education, Reading Motivation, Cooperative Learning, Reading Skills, Scaffolding (Teaching Technique), Language Proficiency, Educational Technology, Educational Research
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Teacher Educators' Journal. 2024 17:153-178.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 26
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Spencer Salas, Maryann Mraz, Susan Green, Brian Keith Williams
المصدر: English Teaching Forum. 2024 62(1):16-25.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 10
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Michele Back, Manuela Wagner
المصدر: Dimensions. 2024 59:26-36.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Anne Bergliot Øyehaug (ORCID
0000-0002-1334-3761 ), Maria Kouns (ORCID0000-0002-6630-9209 ), Elwin. R. Savelsbergh (ORCID0000-0001-7140-8634 )المصدر: European Journal of Science and Mathematics Education. 2024 12(1):139-155.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Inquiry, Language, Scaffolding (Teaching Technique), Questioning Techniques, Professional Development, Foreign Countries, Science Experiments, Plants (Botany), Elementary School Teachers, Elementary School Science
مصطلحات جغرافية: Netherlands, Norway, Sweden
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Narin Nonthamand (ORCID
0000-0001-5270-0955 )المصدر: Contemporary Educational Technology. 2024 16(1):492.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Video Technology, Educational Environment, Preservice Teachers, Undergraduate Students, Foreign Countries, Scaffolding (Teaching Technique), Outcomes of Education
مصطلحات جغرافية: Thailand
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Muanchan Utthavudhikorn, Kittitouch Soontornwipast
المصدر: LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network. 2024 17(1):857-880.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 24
الواصفات: Foreign Countries, Elementary School Teachers, Scaffolding (Teaching Technique), English (Second Language), Second Language Instruction, Language Teachers, Teaching Methods, Problem Solving
مصطلحات جغرافية: Thailand
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Sara Dominguez (ORCID
0000-0001-5299-3946 ), Vanessa Svihla (ORCID0000-0003-4342-6178 )المصدر: International Journal of Research in Education and Science. 2024 10(1):138-160.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 24
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)