-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Senecha, Navneet, Srivastava, Ritu
المصدر: Emerald Emerging Markets Case Studies, 2022, Vol. 12, Issue 2, pp. 1-32.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Fitriyani, Berliana, Wibasuri, Anggalia
المساهمون: Universitas Bandar Lampung
المصدر: Jurnal Manajemen dan Bisnis; Vol 14, No 1 (2023): Oktober; 20-27 ; 2774-8898 ; 2087-0701 ; 10.36448/jmb.v14i1
مصطلحات موضوعية: Store atmosphere, sales promotions, and purchasing decisions
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://jurnal.ubl.ac.id/index.php/jmb/article/view/3469/2637Test; https://jurnal.ubl.ac.id/index.php/jmb/article/view/3469Test
الإتاحة: https://doi.org/10.36448/jmb.v14i1.3469Test
https://doi.org/10.36448/jmb.v14i1Test
https://jurnal.ubl.ac.id/index.php/jmb/article/view/3469Test -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Luyao Zhi, Hong-Youl Ha
المصدر: Sustainability; Volume 15; Issue 10; Pages: 8385
مصطلحات موضوعية: customer regret, switching intention, sales promotions, luxury hotel, membership customer
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Economic and Business Aspects of Sustainability; https://dx.doi.org/10.3390/su15108385Test
-
4دورية أكاديمية
المصدر: JURNAL ILMIAH GLOBAL EDUCATION; Vol. 4 No. 3 (2023): JURNAL ILMIAH GLOBAL EDUCATION, Volume 4 Nomor 3, September 2023; 1683-1694 ; 2723-4665 ; 10.55681/jige.v4i3
مصطلحات موضوعية: Influencers, Sales Promotions and Purchase Intentions
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournal.nusantaraglobal.ac.id/index.php/jige/article/view/1191/1499Test; https://ejournal.nusantaraglobal.ac.id/index.php/jige/article/view/1191Test
-
5دورية أكاديمية
المصدر: ABAC Journal; Vol. 43 No. 2 (2023): April-June ; 106-124 ; 2730-3543 ; 0858-0855
مصطلحات موضوعية: Fast-Moving Consumer Goods, Customer Engagement, Integrated Generalized Structured Component Analysis, Thailand, Retail Mix, Sales Promotions
وصف الملف: application/pdf
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Zubcsek, Peter Pal, Katona, Zsolt, Sarvary, Miklos
المصدر: Journal of Marketing. 81(4)
مصطلحات موضوعية: mobile commerce, mobile targeting, location-based advertising, price promotion, network analysis, mobile advertising, sales promotions, social networks, Marketing, Tourism
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/3w58x5b5Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Nigam, Achint, Dewani, Prem Prakash, Behl, Abhishek
المصدر: Benchmarking: An International Journal, 2020, Vol. 27, Issue 10, pp. 2807-2830.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kim, Soon-Ho, Lee, Seonjeong Ally
المصدر: Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2020, Vol. 3, Issue 3, pp. 291-309.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Khan Firoz
المصدر: International Journal of Scientific & Engineering Research 7(12) 451
مصطلحات موضوعية: Sales promotions tools, Hypermarket, Consumer buying behavior, Purchase decisions
العلاقة: https://zenodo.org/record/5948993Test; https://doi.org/10.5281/zenodo.5948993Test; oai:zenodo.org:5948993
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.5948993Test
https://doi.org/10.5281/zenodo.5948992Test
https://zenodo.org/record/5948993Test -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Sanjaya, Verna, Widoatmodjo, Sawidji
المصدر: Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; Vol. 6 No. 5 (2022): Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; 503-508 ; Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; Vol 6 No 5 (2022): Jurnal Manajemen Bisnis dan Kewirausahaan; 503-508 ; 2598-0289
مصطلحات موضوعية: Panic Buying, Risk Perception, Sales Promotions, Impulse Buying, Hedonistic Motivation, Persepsi Risiko, Pembelian Impulsif
وصف الملف: application/pdf