يعرض 1 - 10 نتائج من 28 نتيجة بحث عن '"Sabine, Alex"', وقت الاستعلام: 0.94s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Handicap neuromusculaire : Physiopathologie, Biothérapie et Pharmacologies appliquées (END-ICAP), Université de Versailles Saint-Quentin-en-Yvelines (UVSQ)-Institut National de la Santé et de la Recherche Médicale (INSERM), Institut de Recerca Pediàtrica Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, Spain, CIBER de Enfermedades Raras (CIBERER), Universitat de Barcelona (UB), Leiden University Medical Center (LUMC), Universiteit Leiden = Leiden University, Roche Innovation Center Basel, Switzerland, University of Massachusetts Boston (UMass Boston), University of Massachusetts System (UMASS), Biocruces Bizkaia Health Research Institute Baracaldo, Ikerbasque - Basque Foundation for Science, AstraZeneca, Spanish Center for Biomedical Network Research on Rare Diseases, (ACCI2018-02), Institut National de la Santé et de la Recherche Médicale, Inserm, Ikerbasque, Basque Foundation for Science, Instituto de Salud Carlos III, ISCIII, Université Paris-Saclay, European Regional Development Fund, ERDF, (PI19/0122)

    المصدر: ISSN: 2159-3337.

    العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/pmid/36579950; hal-04068676; https://hal.science/hal-04068676Test; https://hal.science/hal-04068676/documentTest; https://hal.science/hal-04068676/file/nat.2022.0061.pdfTest; PUBMED: 36579950; PUBMEDCENTRAL: PMC9940817

  2. 2
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://eprints.chi.ac.uk/id/eprint/7134/1/Quality%20Early%20Childhood%20Education%20Care%20pratices.docxTest; Mikuska, E., Fairchild, N., Sabine, A. and Barton, S.et alEPJS_limit_names_shown_load( 'creators_name_7134_et_al', 'creators_name_7134_rest' ); (2023) Quality Early Childhood Education and Care practices: the importance of skills, knowledge and the Early Childhood Graduate Practitioner competences. International Journal of Early Years Education. pp. 1-15. ISSN 0966-9760

  3. 3
    كتاب
  4. 4
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://eprints.chi.ac.uk/id/eprint/6688/1Test/Sabine%20et%20al%20-%20Early%20Years%20Educator%20final.pdf; Sabine, A., Barton, S., Mikuska, E. and Fairchild, N.et alEPJS_limit_names_shown_load( 'creators_name_6688_et_al', 'creators_name_6688_rest' ); (2023) Research into trainees: perception of graduate and undergraduate trainees in the early years sector. Early Years Educator, 23 (19). pp. 33-34. ISSN 1465-931X; https://doi.org/10.12968/eyed.2023.23.19.32Test

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Sabine, Alex

    المصدر: Early Years Educator ; volume 18, issue 9, page 26-28 ; ISSN 1465-931X 2052-4617

  6. 6
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Sabine, Alex, Lutas, Jo

    المصدر: Early Years Educator ; volume 17, issue 12, page 22-24 ; ISSN 1465-931X 2052-4617

  7. 7
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Sabine, Alex

    المصدر: Early Years Educator ; volume 18, issue 2, page 24-26 ; ISSN 1465-931X 2052-4617

  8. 8
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Sabine, Alex

    المصدر: Early Years Educator ; volume 17, issue 9, page 22-24 ; ISSN 1465-931X 2052-4617

  9. 9
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Sabine, Alex

    المصدر: Early Years Educator ; volume 17, issue 5, page 22-24 ; ISSN 1465-931X 2052-4617

  10. 10
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Sabine, Alex

    المصدر: Early Years Educator ; volume 17, issue 6, page 22-24 ; ISSN 1465-931X 2052-4617