-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ibrahim, Khaled, Sarfo, Christian, Burnett, Megan
المصدر: British Food Journal, 2024, Vol. 126, Issue 7, pp. 2875-2894.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Donovan, Robert J., Jalleh, Geoffrey, Drane, Catherine
المصدر: Journal of Social Marketing, 2024, Vol. 14, Issue 2, pp. 250-263.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Fan, Fei, Fu, Lin, Jiang, Qinghua
المصدر: Young Consumers, 2023, Vol. 25, Issue 3, pp. 329-348.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Bao Ngoc Le, Viet Tien Vu, Mai Thi Le
المصدر: Innovative Marketing, Vol 20, Iss 3, Pp 14-27 (2024)
مصطلحات موضوعية: affective attitude, beauty vloggers, cognitive attitude, purchase intention, source credibility, vegan cosmetics, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/20373/IM_2024_03_Le.pdfTest; https://doaj.org/toc/1814-2427Test; https://doaj.org/toc/1816-6326Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Honglei, See-To, Eric W.K.
المصدر: Journal of Electronic Business & Digital Economics, 2023, Vol. 3, Issue 1, pp. 36-60.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Yang, Pianpian, Sheng, Hong, Yang, Congcong, Feng, Yuanyue
المصدر: Industrial Management & Data Systems, 2024, Vol. 124, Issue 2, pp. 698-723.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Khan, Abdul Wahid, Mishra, Abhishek
المصدر: Journal of Service Theory and Practice, 2023, Vol. 34, Issue 1, pp. 66-97.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ghosh, Mollika, Islam, ABM Shahidul
المصدر: International Marketing Review, 2023, Vol. 40, Issue 5, pp. 1188-1212.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: de Boissieu, Elodie, Baudier, Patricia
المصدر: Journal of Organizational Change Management, 2023, Vol. 36, Issue 7, pp. 1163-1179.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Ha, Louisa, Rahut, Debipreeta, Ofori, Michael, Sharma, Shudipta, Harmon, Michael, Tolofari, Amonia, Bowen, Bernadette, Lu, Yanqin, Khan, Amir
المصدر: Internet Research, 2023, Vol. 33, Issue 5, pp. 1949-1970.