-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Madruga, Roberto (AUTHOR), Hilton, Bryson (AUTHOR), Jung, Hyeyoon (AUTHOR), Hochstein, Bryan (AUTHOR) roberto.madruga@poli.ufrj.br, Silva, Edison Renato (AUTHOR)
المصدر: Journal of International Marketing. Mar2024, Vol. 32 Issue 1, p33-51. 19p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMERS, *RISK aversion, SOCIAL influence, PHENOMENOLOGY, COMMUNITIES of practice, SUCCESS
مصطلحات جغرافية: BRAZIL
-
2دورية
المصدر: New Republic. May2024, Vol. 255 Issue 5, p20-29. 10p. 7 Color Photographs.
مصطلحات موضوعية: *SOCIAL influence, *PODCASTING, *LAWYERS, *CIVIL rights, *MISINFORMATION
-
3مؤتمر
المؤلفون: Macovei, Crenguța Mihaela1 macovei.crenguta@armyacademy.ro
المصدر: International Conference KNOWLEDGE-BASED ORGANIZATION. Jun2024, Vol. 30 Issue 1, p1-6. 6p.
مصطلحات موضوعية: *SOCIOLOGY of work, *ORGANIZATIONAL citizenship behavior, *ATTITUDES toward work, *ORGANIZATIONAL effectiveness, SOCIAL influence
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Huang, Zhen1 (AUTHOR) hanz112@126.com, Yan, Xue2 (AUTHOR) 1210613002@gnnu.edu.cn, Deng, Jia3 (AUTHOR) dengjia9483@163.com
المصدر: Journal of Theoretical & Applied Electronic Commerce Research. Jun2024, Vol. 19 Issue 2, p725-742. 18p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMERS, *INTERACTIVE marketing, WELL-being, SOCIAL influence, PSYCHOLOGICAL well-being
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Zheng, Can1 (AUTHOR) canzheng@jbnu.ac.kr, Ling, Shuai1 (AUTHOR) shuailing@jbnu.ac.kr, Cho, Dongmin2 (AUTHOR) mellgipson@jbnu.ac.kr, Kim, Yonggu2 (AUTHOR) nine221@jbnu.ac.kr
المصدر: Journal of Theoretical & Applied Electronic Commerce Research. Jun2024, Vol. 19 Issue 2, p705-724. 20p.
مصطلحات موضوعية: *ADVERTISING, *CONSUMERS, SOCIAL influence
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Gumparthi, Vivek Pani1 (AUTHOR) vivekpani@nalsar.ac.in, Srivastava, Mala2,3 (AUTHOR)
المصدر: Journal of Promotion Management. Jul2024, Vol. 30 Issue 5, p767-810. 44p.
مصطلحات موضوعية: *ADVERTISING endorsements, *BRAND loyalty, *CONSUMERS, SOCIAL influence, STRUCTURAL equation modeling
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Rossoni, André Luis1,2 (AUTHOR) andre.rossoni@embrapa.br, de Vasconcellos, Eduardo Pinheiro Gondim2 (AUTHOR), Sbragia, Roberto2 (AUTHOR)
المصدر: Future Business Journal. 6/20/2024, Vol. 10 Issue 1, p1-21. 21p.
مصطلحات موضوعية: *MARKET orientation, SOCIAL influence, SOCIAL capital, RESEARCH personnel, STRUCTURAL equation modeling
مصطلحات جغرافية: BRAZIL
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Borges, Vera1 vera.borges@iscte-iul.pt
المصدر: Cultural Trends. Jun2024, p1-15. 15p. 1 Illustration, 2 Charts.
مصطلحات موضوعية: SOCIAL background, SOCIAL influence, PARTICIPATION, DANCE
مصطلحات جغرافية: PORTUGAL
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Wanching Chang1, Ren-Fang Chao2, Thi Hang Nu Nguyen3
المصدر: International Journal of Research in Business & Social Science. 2024 Special Issue, Vol. 13, p1-14. 14p.
مصطلحات موضوعية: *LOCAL delivery services, SOCIAL influence, SOCIAL psychology, CONSCIOUSNESS
مصطلحات جغرافية: VIETNAM
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Linne, Roman1 (AUTHOR) linner@hsu-hh.de, Glaser, Tina2 (AUTHOR), Bohner, Gerd3 (AUTHOR)
المصدر: Current Psychology. Jun2024, Vol. 43 Issue 23, p20691-20697. 7p.
مصطلحات موضوعية: SUBSTITUTION reactions, SOCIAL influence, IMPLICIT attitudes, TEACHER role, ATTITUDE change (Psychology)