-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Bennett, Delancy H.S., Matos, Geraldo, Anaza, Nwamaka A., Ruvalcaba, Cecilia, Hamilton, Mitchell
المصدر: Journal of Consumer Marketing, 2023, Vol. 40, Issue 3, pp. 261-272.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Bennett, Delancy H.S.1 (AUTHOR) delancy.bennett@howard.edu, Ruvalcaba, Cecilia2 (AUTHOR)
المصدر: Journal of Global Scholars of Marketing Science. Jun2024, Vol. 34 Issue 3, p416-438. 23p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER confidence, *ADVERTISING endorsements, *SOCIAL security, *CONSUMERS, SELF-confidence, FAME
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Psychology & Marketing; Jan2024, Vol. 41 Issue 1, p184-202, 19p
مصطلحات موضوعية: PERSONALITY, CRYPTOCURRENCIES, CONSUMPTION (Economics), INTENTION, CONSUMER behavior, INVESTMENTS
-
4كتاب
المؤلفون: Burman, Bidisha, Ruvalcaba, Cecilia
المصدر: Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs ; Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science ; page 327-328 ; ISSN 2363-6165 2363-6173 ; ISBN 9783031246869 9783031246876
-
5دورية أكاديمية
المساهمون: Southern Illinois University
المصدر: Psychology & Marketing ; volume 41, issue 1, page 184-202 ; ISSN 0742-6046 1520-6793
-
6مؤتمر
المؤلفون: Ruvalcaba, Cecilia1 Ruvalcabac@gmail.com, Stovall, Tony2, Bennett, Delancy H. S.3, Anaza, Nwamaka4
المصدر: AMA Summer Academic Conference Proceedings. 2023, Vol. 34, p783-787. 5p.
مصطلحات موضوعية: *MINORITY consumers, HISPANIC Americans, DIFFERENTIAL inclusions, STEREOTYPES, DISCOURSE
-
7مؤتمر
المؤلفون: Ruvalcaba, Cecilia1 Ruvalcabac@gmail.com, Bennett, Delancy H. S.2, Anaza, Nwamaka3
المصدر: AMA Summer Academic Conference Proceedings. 2023, Vol. 34, p228-231. 4p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER behavior, *CONSUMPTION (Economics), *PRODUCT advertising, ACCULTURATION, JAPANESE authors
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ruvalcaba, Cecilia, Akdevelioglu, Duygu, Schroeder, Jonathan
المصدر: Journal of Macromarketing ; volume 42, issue 3, page 414-432 ; ISSN 0276-1467 1552-6534
مصطلحات موضوعية: Marketing
-
9
المؤلفون: Ruvalcaba, Cecilia
مصطلحات موضوعية: Marketing, Cultural Markets, Hispanic Market, Institutional Theory, Legitimacy, Legitimation, Marketing
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/7mp3n0dmTest
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Zarzosa, Jennifer1, Ruvalcaba, Cecilia2
المصدر: Journal of Critical Incidents. Winter2023, Vol. 16, p64-66. 3p.
مصطلحات موضوعية: JUDGMENT (Psychology), BOYS