-
1دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
مصطلحات موضوعية: interaction, learning environments, special educational needs, inclusive education, instrumental learning, cognitive development, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2022.975142/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Rosa Valls-Carol, Roseli Rodrigues de Mello, Alfonso Rodríguez-Oramas, Andrea Khalfaoui, Esther Roca-Campos, Mengna Guo, Gisela Redondo
المصدر: International Journal of Sociology of Education, Vol 11, Iss 1 (2022)
مصطلحات موضوعية: critical pedagogy, oppressed, social impact, egalitarian dialogue, transformation, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Antônio Á. S. Zuin, Roseli Rodrigues de Mello
المصدر: Pro-Posições, Vol 32 (2021)
مصطلحات موضوعية: cultura digital, relação professor-aluno, Paulo Freire, pedagogia da esperança, pedagogia da autonomia, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0103-73072021000100206&tlng=ptTest; https://doaj.org/toc/1980-6248Test
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Educação & Sociedade, Vol 42 (2021)
مصطلحات موضوعية: Paulo Freire, Educação dialógica, Pedagogia crítica, Alfabetização, Educação do campo, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0101-73302021000101108&tlng=ptTest; https://doaj.org/toc/1678-4626Test
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Revista Diálogo Educacional, Vol 19, Iss 63, Pp 1569-1595 (2019)
مصطلحات موضوعية: Education (General), L7-991, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://periodicos.pucpr.br/index.php/dialogoeducacional/article/view/25221Test; https://doaj.org/toc/1518-3483Test; https://doaj.org/toc/1981-416XTest
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Roseli Rodrigues de Mello, Marta Soler-Gallart, Fabiana Marini Braga, Laura Natividad-Sancho
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: dialogic feminist gatherings, youth, adolescents, intellectual disability, gender-based violence, dialogic environment, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.662241/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
7دورية أكاديمية
المصدر: PLoS ONE, Vol 16, Iss 7, p e0254132 (2021)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1932-6203Test
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Dialogia, Iss 36 (2020)
مصطلحات موضوعية: Ensino de Ciências, Tertúlias Dialógicas, Alfabetização Científica, Education, Education (General), L7-991, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://periodicos.uninove.br/dialogia/article/view/18210Test; https://doaj.org/toc/1677-1303Test; https://doaj.org/toc/1983-9294Test
-
9دورية أكاديميةA práxis histórica de Paulo Freire como fundamentação para as pesquisas sobre formação de educadores
المصدر: Reflexão & Ação, Vol 26, Iss 1, Pp 06-23 (2018)
مصطلحات موضوعية: Educação continuada. Constituição de formadores. Histórias de vida. Paulo Freire., Education, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://online.unisc.br/seer/index.php/reflex/article/view/8773Test; https://doaj.org/toc/0103-8842Test; https://doaj.org/toc/1982-9949Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Cristina M. Pulido, Ana Vidu, Roseli Rodrigues de Mello, Esther Oliver
المصدر: Religions, Vol 12, Iss 7, p 549 (2021)
مصطلحات موضوعية: interreligious dialogue, child sexual abuse, prevention, social transformation, Religions. Mythology. Rationalism, BL1-2790
وصف الملف: electronic resource