-
1
المصدر: Developmental Science, v27 n1 e13414 2024. 12 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Sponsoring Agency: Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)
Sponsoring Agency: National Institute of Mental Health (NIMH) (DHHS/NIH)
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
2
المصدر: Mind, Brain, and Education, v17 n4 p324-333 2023. 10 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
نوع المنشور: Journal Articles; Information Analyses
-
3
المصدر: Developmental Science, v25 n5 e13227 Sep 2022. 12 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Sponsoring Agency: Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)
Sponsoring Agency: National Institute of Mental Health (NIMH) (DHHS/NIH)
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
4
المصدر: New Directions for Child and Adolescent Development, n183-184 p57-70 Jul 2022. 14 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Evaluative
-
5
المصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders, v52 n6 p2717-2731 Jun 2022. 15 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Sponsoring Agency: National Institutes of Health (NIH) (DHHS)
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
6
المصدر: Journal of Research on Educational Effectiveness, v14 n4 p792-811 2021. 20 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
معرفات التقييم و الدراسة: Wechsler Preschool and Primary Scale of Intelligence, Peabody Picture Vocabulary Test
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Al Dahhan, Noor Z, Halverson, Kelly, Peek, Carrie P, Wilmot, Dayna, D'Mello, Anila, Romeo, Rachel R, Meegoda, Olivia, Imhof, Andrea, Wade, Karolina, Sridhar, Anissa, Falke, Eric, Centanni, Tracy M, Gabrieli, John DE, Christodoulou, Joanna A
المساهمون: Massachusetts Institute of Technology. Department of Brain and Cognitive Sciences
المصدر: Elsevier
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Cortex; https://hdl.handle.net/1721.1/148838Test; Al Dahhan, Noor Z, Halverson, Kelly, Peek, Carrie P, Wilmot, Dayna, D'Mello, Anila et al. 2022. "Dissociating executive function and ADHD influences on reading ability in children with dyslexia." Cortex, 153.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Taylor, Ellie K., Abdurokhmonova, Gavkhar, Romeo, Rachel R.
المصدر: Mind, Brain, and Education ; volume 17, issue 4, page 324-333 ; ISSN 1751-2271 1751-228X
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Marks, Rebecca A., Pollack, Courtney, Meisler, Steven L., D'Mello, Anila M., Centanni, Tracy M., Romeo, Rachel R., Wade, Karolina, Matejko, Anna A., Ansari, Daniel, Gabrieli, John D. E., Christodoulou, Joanna A.
المساهمون: National Science Foundation, National Institutes of Health, Chan Zuckerberg Initiative
المصدر: Developmental Science ; volume 27, issue 2 ; ISSN 1363-755X 1467-7687
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Romeo, Rachel R., Egerton, Mariah M., Ostria, Nicole, Ramirez, Alexus Guadalupe, Gavkhar Abdurokhmonova, Fatimaria Rosales-Lima
مصطلحات موضوعية: Education
العلاقة: https://osf.io/hpd3kTest