-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Richard M. Lerner, Jonathan M. Tirrell, Patricia K. Gansert, Jacqueline V. Lerner, Pamela Ebstyne King, G. John Geldhof, Elizabeth M. Dowling, Alistair T. R. Sim
المصدر: Journal of Youth Development, Vol 16, Iss 2-3, Pp 100-123 (2021)
مصطلحات موضوعية: positive youth development, methodology, longitudinal research designs, low- and middle-income countries, compassion international, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Richard M. Lerner, Pamela Jervis, Marc H. Bornstein
المصدر: Journal of Youth Development, Vol 16, Iss 2-3, Pp 402-422 (2021)
مصطلحات موضوعية: positive youth development, relational developmental systems, character virtues development, specificity principle, youth development programs, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Dian Yu, Carolina Goncalves, Pei-Jung Yang, G. John Geldhof, Laura Michaelson, Yue Ni, Richard M. Lerner
المصدر: Journal for Person-Oriented Research, Vol 8, Iss 1 (2022)
مصطلحات موضوعية: within-person variability, executive functioning, sleep, intensive longitudinal research, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Richard M. Lerner
المصدر: Journal of Youth Development, Vol 15, Iss 6, Pp 147-161 (2020)
مصطلحات موضوعية: positive youth develoment, science of learning and development (sold), research–practice integration, 4-h thriving model, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Laura E. Michaelson, Juliette Berg, Michelle J. Boyd-Brown, Whitney Cade, Dian Yu, G. John Geldhof, Pei-Jung Yang, Paul A. Chase, David Osher, Richard M. Lerner
المصدر: Journal for Person-Oriented Research, Vol 7, Iss 2 (2022)
مصطلحات موضوعية: sleep, goal setting, adolescence, intraindividual, fluctuation, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journals.lub.lu.se/jpor/article/view/23796Test; https://doaj.org/toc/2002-0244Test; https://doaj.org/toc/2003-0177Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Richard M. Lerner
المصدر: Journal of Youth Development, Vol 14, Iss 1, Pp 1-23 (2019)
مصطلحات موضوعية: dynamic systems theory, relational developmental systems metatheory, developmental methodology, idiographic change, specificity principle, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Dian Yu, Pei-Jung Yang, G. John Geldhof, Corine P. Tyler, Patricia K. Gansert, Paul A. Chase, Richard M. Lerner
المصدر: Journal for Person-Oriented Research, Vol 6, Iss 2 (2020)
مصطلحات موضوعية: idiographic, executive functions, intensive longitudinal study, person-specific approach, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journals.lub.lu.se/jpor/article/view/22401Test; https://doaj.org/toc/2002-0244Test; https://doaj.org/toc/2003-0177Test
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Youth Development, Vol 10, Iss 3, Pp 6-13 (2016)
مصطلحات موضوعية: Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kaitlyn A. Ferris, Rachel M. Hershberg, Shaobing Su, Jun Wang, Richard M. Lerner
المصدر: Journal of Youth Development, Vol 10, Iss 3, Pp 14-30 (2016)
مصطلحات موضوعية: Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Edmond P. Bowers, Lacey J. Hilliard, Milena Batanova, Danielle C. Stacey, Jonathan M. Tirrell, Katherine Wartella, Richard M. Lerner
المصدر: Journal of Youth Development, Vol 10, Iss 3, Pp 46-63 (2016)
مصطلحات موضوعية: Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource