-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Özkula, Suay M., Reilly, Paul J., Hayes, Jenny
المصدر: Information, Communication & Society ; volume 26, issue 7, page 1470-1489 ; ISSN 1369-118X 1468-4462
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Fenn, Paul, Reilly, Paul J.
وصف الملف: text
العلاقة: http://eprints.gla.ac.uk/269096/1/269096.pdfTest; Fenn, P. and Reilly, P. J. (2020) Problematising the use of Snapchat in higher education teaching and learning. Journal of Social Media for Learning , 1(1), pp. 140-146. (doi:10.24377/LJMU.jsml.vol1article383)
الإتاحة: https://doi.org/10.24377/LJMU.jsml.vol1article383Test
http://eprints.gla.ac.uk/269096Test/
http://eprints.gla.ac.uk/269096/1/269096.pdfTest -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Reilly, Paul J.
وصف الملف: text
العلاقة: http://eprints.gla.ac.uk/269095/1/269095.pdfTest; Reilly, P. J. (2020) Curation, connections and creativity: reflections on using Twitter to teach digital activism. Journal of Social Media for Learning , 1(1), pp. 62-69. (doi:10.24377/LJMU.jsml.vol1article356)
الإتاحة: https://doi.org/10.24377/LJMU.jsml.vol1article356Test
http://eprints.gla.ac.uk/269095Test/
http://eprints.gla.ac.uk/269095/1/269095.pdfTest -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Reilly, Paul J.
وصف الملف: text
العلاقة: http://eprints.gla.ac.uk/269099/1/269099.pdfTest; Reilly, P. J. (2020) PSNIRA vs. peaceful protesters? YouTube, sousveillance and the policing of the union flag protests. First Monday , 25(2), (doi:10.5210/fm.v25i2.10232 )
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Özkula, Suay M.1 (AUTHOR) suaymelisa.ozkula@unitn.it, Reilly, Paul J.2 (AUTHOR), Hayes, Jenny2 (AUTHOR)
المصدر: Information, Communication & Society. Jun2023, Vol. 26 Issue 7, p1470-1489. 20p.
مصطلحات موضوعية: ACTIVISM, TAGS (Metadata), PERIODICAL articles, SOCIAL media
الشركة/الكيان: X Corp. , META Platforms Inc.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Roszkowski, Michael J., Reilly, Paul J.
المصدر: Journal of Marketing for Higher Education. 2005 15(1):81-95.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Reilly, Paul J
المصدر: The Journal of Social Media for Learning; Vol 1 No 1 (2020): 2019 SocMedHE Conference Edition; 62-69 ; 2633-7843
مصطلحات موضوعية: social media, Twitter, teaching, Higher Education, edu, lang
-
8
-
9
-
10