-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Katrin Vaino, Triin Rosin, Ülle Liiber, Regina Soobard, Moonika Teppo, Ana Valdmann, Elle Reisenbuk, Miia Rannikmäe
المصدر: Eesti Haridusteaduste Ajakiri, Vol 12, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: science competence, diagnostic e-test, feedback, design-based research, context-based, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/view/23906Test; https://doaj.org/toc/2346-562XTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Aigi Kikkas, Regina Soobard, Miia Rannikmäe
المصدر: Eesti Haridusteaduste Ajakiri, Vol 11, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: nature of science, teachers’ training, primary school teachers’ understanding, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/view/23124Test; https://doaj.org/toc/2346-562XTest
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Regina Soobard, Evelyn Kiive, Ene Varik-Maasik
المصدر: Eesti Haridusteaduste Ajakiri, Vol 11, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/view/23120Test; https://doaj.org/toc/2346-562XTest
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Helen Semilarski, Regina Soobard, Jack Holbrook, Miia Rannikmäe
المصدر: International Journal of STEM Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-20 (2022)
مصطلحات موضوعية: Disciplinary core idea maps, Interdisciplinary core idea maps, Knowledge construction, Meaningful learning, Perceived self-efficacy, Education, Education (General), L7-991, Special aspects of education, LC8-6691, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2196-7822Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Triin Rosin, Katrin Vaino, Regina Soobard, Miia Rannikmäe
المصدر: Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
مصطلحات موضوعية: assessment reform, teaching and assessment beliefs, Estonian science teachers, confirmatory factor analysis, structural equation modelling, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2331-186XTest
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Triin Rosin, Katrin Vaino, Regina Soobard, Miia Rannikmäe
المصدر: Science Education International, Vol 32, Iss 1, Pp 34-45 (2021)
مصطلحات موضوعية: assessment, competence-based science e-testing (cbset), feedback, teacher beliefs, Theory and practice of education, LB5-3640, Science
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.icaseonline.net/journal/index.php/sei/article/view/263Test; https://doaj.org/toc/2077-2327Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Regina Soobard, Ana Valdmann, Rain Mikser, Miia Rannikmäe
المصدر: Eesti Haridusteaduste Ajakiri, Vol 9, Iss 2 (2021)
مصطلحات موضوعية: scientific literacy, career-awareness, teachers’ readiness, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/view/18207Test; https://doaj.org/toc/2346-562XTest
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Helen Semilarski, Regina Soobard, Miia Rannikmäe
المصدر: Science Education International, Vol 30, Iss 4, Pp 261-273 (2019)
مصطلحات موضوعية: disciplinary core ideas, interdisciplinary core ideas, perceived self-efficacy, work and life skills, modelling, Theory and practice of education, LB5-3640, Science
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.icaseonline.net/journal/index.php/sei/article/view/159Test; https://doaj.org/toc/2077-2327Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Helen Semilarski, Regina Soobard, Miia Rannikmäe
المصدر: Education Sciences, Vol 11, Iss 10, p 570 (2021)
مصطلحات موضوعية: core idea maps, everyday life-related scenarios, perceived self-efficacy, 21st century skills, Education
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Moonika Teppo, Regina Soobard, Miia Rannikmäe
المصدر: Education Sciences, Vol 11, Iss 1, p 14 (2021)
مصطلحات موضوعية: self-determination theory, intrinsic motivation, relevance, students’ opinions, Education
وصف الملف: electronic resource