-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Workplace Learning, 2024, Vol. 36, Issue 5, pp. 319-334.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Stephenson, Megan, Torn, Alison
المصدر: Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2023, Vol. 13, Issue 4, pp. 834-845.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Fuentes Diaz , Angie Paola
المصدر: Ciencia Latina Revista Científica Multidisciplinar; Vol. 8 Núm. 2 (2024); 1833-1859 ; 2707-2215 ; 2707-2207 ; 10.37811/cl_rcm.v8i2
مصطلحات موضوعية: Teacher training, basic primary, science teaching, science learning, reflection on practice, Formación de profesores, básica primaria, enseñanza de las ciencias, aprendizaje de las ciencias, reflexión de la práctica
وصف الملف: application/pdf; text/html
العلاقة: https://ciencialatina.org/index.php/cienciala/article/view/10624/15639Test; https://ciencialatina.org/index.php/cienciala/article/view/10624/15640Test; https://ciencialatina.org/index.php/cienciala/article/view/10624Test
الإتاحة: https://doi.org/10.37811/cl_rcm.v8i2.10624Test
https://doi.org/10.37811/cl_rcm.v8i2Test
https://ciencialatina.org/index.php/cienciala/article/view/10624Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Shafrida Wati
المصدر: Tell-us Journal, Vol 9, Iss 2, Pp 301-313 (2023)
مصطلحات موضوعية: reflection, reflective practice, prospective teachers, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.upgrisba.ac.id/index.php/tell-us/article/view/6787Test; https://doaj.org/toc/2442-7608Test; https://doaj.org/toc/2502-7468Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Evans, Marian, Cloutier, L. Martin
المصدر: Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2023, Vol. 13, Issue 2, pp. 283-298.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Vera Hillemans, Otmar Buyne, Ivo de Blaauw, Sanne M.B.I. Botden, Bas H. Verhoeven, Maja Joosten
المصدر: Medical Education Online, Vol 29, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Basic open suturing tasks, tracking, continuous training, self-assessment, reflection before practice, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1087-2981Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Shakhrai, Tetiana
المصدر: Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia; Vol 36, No 3 (2023): Problemy edukacji i wychowania w okresie wojny, red. Nella Nychkalo, Katarzyna Nowosad; 65-77 ; Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia; Vol 36, No 3 (2023): Problemy edukacji i wychowania w okresie wojny, red. Nella Nychkalo, Katarzyna Nowosad; 65-77 ; 0867-2040
مصطلحات موضوعية: professional development, pedagogical knowledge, industry expertise, innovative competencies, reflection on practice, transfer of competencies, synergy in education, rozwój zawodowy, wiedza pedagogiczna, wiedza sektorowa, kompetencje innowacyjne, refleksja nad praktyką, transfer kompetencji, synergia w edukacji, професійний розвиток, інноваційні компетенції, рефлексія на практиці, передача компетенцій, синергія в освіті
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journals.umcs.pl/j/article/view/15778/11080Test; https://journals.umcs.pl/j/article/downloadSuppFile/15778/8989Test; https://journals.umcs.pl/j/article/view/15778Test
الإتاحة: https://doi.org/10.17951/j.2023.36.3.65-77Test
https://journals.umcs.pl/j/article/view/15778Test -
8دورية أكاديمية
مصطلحات موضوعية: Formação de professores, Professor de matemática, Idoneidade didática, Estudo de aula, Formación de profesores, Reflexión sobre la práctica, Criterios de idoneidad didáctica, Estudio de clases, Teacher training, Reflection on practice, Didactical suitability criteria, Lesson study
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Paradigma (Maracay). Venezuela. Vol. 44, Ed. temática 2 (2023), p. 221 - 245; http://hdl.handle.net/10183/271827Test; 001170924
-
9
المساهمون: Biblioteca Digital do IPB
مصطلحات موضوعية: Reflection on practice, Written reflection, Reflection content
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Pires, Manuel Vara; Martins, Cristina; Sousa, João Sérgio de Pina Carvalho (2021). Content of the written reflection of a future mathematics teacher. In 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED2021) proceedings. Palma de Maiorca: IATED. p. 7300-7305. ISBN 978-84-09-31267-2; 978-84-09-31267-2; 2340-1117
-
10Sommelier training: Dialogue seminars and repertory grid method in combination as a pedagogical tool
المؤلفون: Herdenstam, Anders P. F., 1970, Nilsen, Asgeir Nikolai, 1974, Öström, Åsa, 1962, Harrington, Robert J.
المصدر: International Journal of Gastronomy and Food Science. 13:78-89
مصطلحات موضوعية: Expert vocabulary, Analogical training, Dialogue seminar, Reflection in practice, Repertory grid method, Content analysis, Måltidskunskap, Culinary Arts and Meal Science
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-68611Test
https://oru.diva-portal.org/smash/get/diva2:1242477/FULLTEXT02.pdfTest