-
1دورية
المؤلفون: Reed, Karen
المصدر: Diabetes wellness, Win 2017; v.29 n.2:p.12-13
-
2دورية
المؤلفون: Reed, Karen, Wilson, Emily
المصدر: Diabetes (Wellington, N.Z.), Aut 2016; v.28 n.1:p.22-23
-
3دورية
المؤلفون: Reed, Karen
المصدر: Welfare pulse (Online), Nov 2011; n.9:p.28-29
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Reed, Karen Nourse, Oslund, Eric L.
المصدر: School Library Research. 2018 21.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 29
الواصفات: School Libraries, Librarians, Team Teaching, Literacy Education, Librarian Teacher Cooperation, Reading Instruction, Professional Development, Librarian Attitudes, Knowledge Level, Elementary Schools, Secondary Schools, Reading Comprehension, Role, Program Effectiveness
مصطلحات جغرافية: Tennessee
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Dunn, Christopher, Morrow, Thomas, Dornback, Matt, Cantwell, Kasey, Reft, Abigail, Galvez, Kimberly, Medley, Rachel, Copeland, Adrienne, Rabenold, Christa, Moser, Bill, Wickel, Courtney, O’Mahoney, Michael, Reed, Karen, Vecchione, Mike, Bush, Stephanie, Pawson, Dave, Eernisse, Doug
الإتاحة: https://doi.org/10.25923/x741-bj60Test
https://repository.library.noaa.gov/view/noaa/60804Test -
6دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Community Health, 2020 Aug 01. 45(4), 717-727.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/48717067Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Reed, Karen S
المصدر: Nurse Educ ; ISSN:1538-9855 ; Volume:49 ; Issue:4
العلاقة: https://doi.org/10.1097/NNE.0000000000001593Test; https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38151717Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1097/NNE.0000000000001593Test
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38151717Test -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Reed, Karen S.
المصدر: Nurse Educator ; volume 49, issue 2, page 90-90 ; ISSN 1538-9855 0363-3624
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hebert, Holly, Reed, Karen, Krahenbuhl, Kevin
المصدر: Proceedings of the ALISE Annual Conference; 2022: ALISE Proceedings ; 2573-2269 ; 10.21900/j.alise.2022
مصطلحات موضوعية: SoTL, reflection in higher education, online learning object, information seeking, information literacy, curriculum, pedagogy, teaching faculty, education
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://iopn.library.illinois.edu/journals/aliseacp/article/view/1087/830Test; https://iopn.library.illinois.edu/journals/aliseacp/article/view/1087Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Reed, Karen
المصدر: Fall 2020
مصطلحات موضوعية: EIU, English, Syllabi, English Language and Literature
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://thekeep.eiu.edu/english_syllabi_fall2020/5Test; https://thekeep.eiu.edu/context/english_syllabi_fall2020/article/1004/viewcontent/ENG_1001G_003.pdfTest