-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Rebecca J. Collie, Andrew J. Martin
المصدر: Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 6, Iss , Pp 100224- (2024)
مصطلحات موضوعية: Generative AI, Teachers, Motivation, Engagement, Integration, Autonomy-support, Electronic computers. Computer science, QA75.5-76.95
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666920X24000250Test; https://doaj.org/toc/2666-920XTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Robin P. Nagy, Andrew J. Martin, Rebecca J. Collie
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
مصطلحات موضوعية: motivation, effort, engagement, academic development, validity, multilevel, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2024.1412096/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Robin P. Nagy, Andrew J. Martin, Rebecca J. Collie
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: motivation, effort, engagement, academic development, validity, multilevel, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.1045717/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Rebecca J. Collie, Andrew J. Martin, Alexandre J. S. Morin, Lars-Erik Malmberg, Pamela Sammons
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: job demands-resources theory, teacher well-being, latent profile analysis, multilevel, student achievement, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.711173/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Andrew J. Martin, Rebecca J. Collie, Robin P. Nagy
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: adaptability, job demands-resources, online learning, remote instruction, COVID-19, achievement, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.702163/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Andrew J. Martin, Paul Ginns, Emma C. Burns, Roger Kennett, Vera Munro-Smith, Rebecca J. Collie, Joel Pearson
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: cognitive load, load reduction instruction, cognitive appraisal, engagement, achievement, latent profile analysis, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.656994/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Andrew J. Holliman, Daniel Waldeck, Bethany Jay, Summayah Murphy, Emily Atkinson, Rebecca J. Collie, Andrew Martin
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: adaptability, social support, psychological wellbeing, psychological distress, mental health, students, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.636520/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Rebecca J. Collie
المصدر: AERA Open, Vol 7 (2021)
مصطلحات موضوعية: Education
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2332-8584Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Rebecca J. Collie, Lars-Erik Malmberg, Andrew J. Martin, Pamela Sammons, Alexandre J. S. Morin
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
مصطلحات موضوعية: job demands-resources theory, teacher well-being, latent profile analysis, multilevel, big data, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/article/10.3389/fpsyg.2020.00626/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Rebecca J. Collie (ORCID
0000-0001-9944-2703 )المصدر: Educational Psychology. 2024 44(2):117-135.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: Needs, Satisfaction, Learner Engagement, Secondary School Students, Personal Autonomy, Self Esteem, Interpersonal Competence, Emotional Development, Interpersonal Relationship, Student Behavior, Parents, Homework, Expressive Language, Perspective Taking, Study Habits, Skills, Emotional Response, Student Characteristics, Foreign Countries, Student Attitudes
مصطلحات جغرافية: Australia