-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Sreeraj, S R1, 1, Bellare, Bharati2, 2, Ray, Ipseeta3, 3
المصدر: Research Journal of Pharmacy and Technology 16(4):1965-1970. 2023
-
2دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Basic & Clinical Pharmacology; Vol 2, No 5 (2013): September-October 2013; 663-667 ; 2279-0780 ; 2319-2003
مصطلحات موضوعية: Dabigatran etexilate, Direct thrombin inhibitor, Novel anticoagulant, Stroke prevention, Atrial fibrillation, Venous thromboembolism, Orthopaedic surgery
وصف الملف: application/pdf
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Balasubramanian, Ashwin, Khandelwal, Prakash Narayan, Zaveri, Harshit Tushar, Gandhi, Miti, Ray, Ipseeta, Bhusare, Dattatray
المصدر: National Journal of Physiology, Pharmacy & Pharmacology; 2023, Vol. 13 Issue 1, p58-62, 5p
مصطلحات موضوعية: COVID-19, DRUG utilization, ENOXAPARIN, AZITHROMYCIN, DRUG side effects, SARS disease, LOW-molecular-weight heparin
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Diabetes, Metabolic Syndrome and Obesity: Targets and Therapy ; volume Volume 9, page 261-272 ; ISSN 1178-7007
الإتاحة: https://doi.org/10.2147/dmso.s109599Test
https://www.dovepress.com/getfile.php?fileID=32125Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ray, Ipseeta
المصدر: Journal of the Pediatrics Association of India ; volume 9, issue 3, page 96 ; ISSN 2667-3592
مصطلحات موضوعية: General Medicine
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Basic and Clinical Physiology and Pharmacology ; volume 26, issue 4, page 317-320 ; ISSN 2191-0286 0792-6855
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Basic & Clinical Physiology & Pharmacology; Jul2015, Vol. 26 Issue 4, p317-320, 4p
مصطلحات موضوعية: ANALGESICS, ANALYSIS of variance, CLINICAL trials, EXPERIMENTAL design, LONGITUDINAL method, PAIN, QUINOLONE antibacterial agents, PAIN management, PAIN measurement, TREATMENT effectiveness, REPEATED measures design, DESCRIPTIVE statistics
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ray, Ipseeta1, Joseph, Daniel1
المصدر: JK Science. Oct-Dec2010, Vol. 12 Issue 4, p163-164. 2p.
مصطلحات موضوعية: *PSYCHOLOGICAL stress, *MENTAL health, *MEDICAL personnel, *MEDICAL students, *QUALITY of life, *MEDICAL practice