-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Roxana-Ema DREVE, Raluca-Daniela DUINEA, Raluca POP
المصدر: Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Philologia, Vol 68, Iss 2, Pp 9-11 (2023)
مصطلحات موضوعية: Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Raluca POP
المصدر: Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Philologia, Vol 68, Iss 2, Pp 335-337 (2023)
مصطلحات موضوعية: Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Raluca POP
المصدر: Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Philologia, Vol 68, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ioana-Andreea Mureșan, Raluca Pop
المصدر: Revista Română pentru Studii Baltice şi Nordice, Vol 12, Iss 2, Pp 117-135 (2020)
مصطلحات موضوعية: english, norwegian, anglicisms, adolescent language, borrowing, code-switching, skam, Finnic. Baltic-Finnic, PH91-98.5, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ioana Maria Carmen Ienașcu, Adina Căta, Mariana Nela Ştefănuț, Iuliana Popescu, Gerlinde Rusu, Paula Sfîrloagă, Daniel Ursu, Cristina Moşoarcă, Anamaria Dabici, Corina Danciu, Delia Muntean, Raluca Pop
المصدر: Biomedicines, Vol 10, Iss 7, p 1740 (2022)
مصطلحات موضوعية: salicylanilide derivatives, inclusion complexes, antibacterial activity, Biology (General), QH301-705.5
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Roxana-Ema DREVE, Raluca POP
المصدر: Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Philologia, Vol 66, Iss 1 (2021)
مصطلحات موضوعية: Norwegian, Swedish, language distance, language similarities, cross-linguistic influence, foreign language learning, BA level, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://193.231.18.162/index.php/subbphilologia/article/view/470Test; https://doaj.org/toc/1220-0484Test; https://doaj.org/toc/2065-9652Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: RALUCA POP
المصدر: Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Psychologia-Paedagogia, Vol 63, Iss 2, Pp 93-107 (2018)
مصطلحات موضوعية: foreign language learning, pre‐service teacher training, intercultural communicative competence, cultural background, diversity, identity, language knowledge, non‐native speaker, Education, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://studiapsypaed.com/wp-content/uploads/2021/09/2-2018-5.pdfTest; https://doaj.org/toc/1221-8111Test; https://doaj.org/toc/2065-9431Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Raluca POP
المصدر: Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Philologia, Vol 65, Iss 3 (2020)
مصطلحات موضوعية: foreign language learning, digital literacy, multimodal literacy, multicultural literacy, critical literacy, multimodality, Norwegian, Digital Age., Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://193.231.18.162/index.php/subbphilologia/article/view/1864Test; https://doaj.org/toc/1220-0484Test; https://doaj.org/toc/2065-9652Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Sanda TOMESCU BACIU, Raluca POP, Roxana-Ema DREVE, Raluca‐Daniela RĂDUȚ, Fartein Thorsen ØVERLAND, Ioana-Andreea MUREȘAN
المصدر: Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Philologia, Vol 65, Iss 3 (2020)
مصطلحات موضوعية: Norwegian language, master’s programme, literary and non-literary translations, graduate education, Babeș-Bolyai University., Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://193.231.18.162/index.php/subbphilologia/article/view/1834Test; https://doaj.org/toc/1220-0484Test; https://doaj.org/toc/2065-9652Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Sanda TOMESCU BACIU, Raluca POP, Fartein Thorsen ØVERLAND, Roxana-Ema DREVE, Raluca‐Daniela RĂDUȚ, Ioana-Andreea MUREȘAN
المصدر: Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Philologia, Vol 64, Iss 3 (2019)
مصطلحات موضوعية: foreign language learning, qualitative research, quantitative method, motivation, learners’ expectations, work opportunities, cultural enrichment, professionalism, internationalization., Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://193.231.18.162/index.php/subbphilologia/article/view/2405Test; https://doaj.org/toc/1220-0484Test; https://doaj.org/toc/2065-9652Test