-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Dart, Evan H. (ORCID
0000-0003-4437-5632 ), Radley, Keith C. (ORCID0000-0001-6155-9666 )المصدر: Psychology in the Schools. Oct 2023 60(10):4029-4038.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 10
الواصفات: Research Design, Research Methodology, Data Collection, Data Analysis, Graphs, Interrater Reliability, Scaling, Decision Making
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Harry, Sarah W., Tingstrom, Daniel H., Dufrene, Brad A., Dart, Evan H., Radley, Keith C., Lum, John D. K., Bates-Brantley, Kayla E.
المصدر: Journal of Behavioral Education. Sep 2023 32(3):565-584.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 20
الواصفات: Learner Engagement, Student Behavior, Behavior Problems, High School Students, Peer Evaluation, Positive Reinforcement, Prosocial Behavior, Disclosure, Program Effectiveness, Bulletin Boards
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Helbig, Kate A. (ORCID
0000-0003-1138-8947 ), Radley, Keith C., Schrieber, Stefanie R., Derieux, James. R.المصدر: Journal of Behavioral Education. Jun 2023 32(2):212-238.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 27
الواصفات: Interpersonal Competence, Behavior Modification, Training, Job Skills, Intervention, Instructional Effectiveness, Accuracy, Intellectual Disability, Developmental Disabilities, High School Students, Special Education, Internship Programs
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: O'Handley, Roderick D. (ORCID
0000-0002-0693-669X ), Olmi, D. Joe, Dufrene, Brad A., Radley, Keith C. (ORCID0000-0001-6155-9666 ), Tingstrom, Daniel H.المصدر: Journal of Positive Behavior Interventions. Apr 2023 25(2):118-130.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 13
الواصفات: Student Behavior, Positive Behavior Supports, Positive Reinforcement, Behavior Change, Middle School Students, Grade 6, Grade 7, Grade 8, Time Factors (Learning), Feedback (Response), Discipline, Behavior Problems
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Behavioral Education. Mar 2023 32(1):90-108.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: Graphs, Visual Aids, Curriculum Based Assessment, Vendors, Intervention, Data Analysis
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Fatima, Shabbih, Sultan, Sarwat, Jenson, William R., Davis, John L., Radley, Keith C., Naintara
المصدر: International Journal of School & Educational Psychology. 2023 11(1):48-59.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
الواصفات: Foreign Countries, Interpersonal Competence, Skill Development, Social Emotional Learning, Autism Spectrum Disorders, Behavior Modification, Popular Culture, Video Technology, Animation, Program Effectiveness, Elementary School Students
مصطلحات جغرافية: Pakistan
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Radley, Keith C. (ORCID
0000-0001-6155-9666 ), Dart, Evan H., Lewis, Heather L. J., Peterson, Kara D.المصدر: Contemporary School Psychology. Jun 2022 26(2):241-247.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 7
الواصفات: Program Evaluation, Feedback (Response), Training, Observation, Training Methods, Undergraduate Students, Accuracy
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Lewis, Heather H. J., Radley, Keith C. (ORCID
0000-0001-6155-9666 ), Dart, Evan H. (ORCID0000-0003-4437-5632 )المصدر: Psychology in the Schools. Mar 2022 59(3):471-479.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: Graphs, Standards, School Psychologists, Differences, Data Interpretation
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: White, Kristi R., Radley, Keith C. (ORCID
0000-0001-6155-9666 ), Olmi, D. Joe, McKinley, Lauren E.المصدر: Psychology in the Schools. Mar 2022 59(3):480-494.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 15
الواصفات: Teacher Behavior, Prompting, Positive Reinforcement, Technology Uses in Education, Assistive Technology, Intervention, Program Implementation
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: LaBrot, Zachary C., Dufrene, Brad A., Olmi, D. Joe, Dart, Evan H., Radley, Keith, Lown, Elizabeth, Pasqua, Jamie L.
المصدر: Journal of Behavioral Education. Sep 2021 30(3):350-377.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 28
الواصفات: Preschool Teachers, Positive Reinforcement, Generalization, Training, Consultation Programs