-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Rahe, Martina (ORCID
0000-0003-0524-1703 ), Quaiser-Pohl, Claudiaالمصدر: Mathematics Education Research Journal. Mar 2023 35(1):255-279.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 25
الواصفات: Children, Adolescents, Undergraduate Students, Mathematics Anxiety, Gender Differences, Spatial Ability, Visualization, Self Concept
-
2
-
3دورية أكاديمية
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://uko.opus.hbz-nrw.de/frontdoor/index/index/docId/2478Test; urn:nbn:de:hbz:kob7-24786; https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:hbz:kob7-24786Test; https://uko.opus.hbz-nrw.de/files/2478/socsci-12-00356.pdfTest
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Heinecke-Müller, Michaela, Quaiser-Pohl, Claudia, Kariuki, Priscilla W., Arasa, Josephine N.
المصدر: Open Psychology ; 4 ; 1 ; 60-83
مصطلحات موضوعية: Psychologie, Psychology, control beliefs, emic-etic, Ubuntu, transcultural, personnel psychology, ZIS 35, angewandte Psychologie, Applied Psychology, Kenia, Bundesrepublik Deutschland, internationaler Vergleich, Personal, Arbeitspsychologie, Kontrolle, Persönlichkeitsmerkmal, Kenya, Federal Republic of Germany, international comparison, personnel, industrial psychology, control, personality traits
العلاقة: https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/93904Test; http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0168-ssoar-93904-4Test; https://doi.org/10.1515/psych-2022-0004Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1515/psych-2022-0004Test
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/93904Test
http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:0168-ssoar-93904-4Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Schürmann, Linda (ORCID
0000-0001-6746-6006 ), Gaschler, Robert, Quaiser-Pohl, Claudiaالمصدر: European Journal of Psychology of Education. Sep 2021 36(3):739-757.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: Student Motivation, Preservice Teachers, Teaching Experience, Teacher Attitudes, Student Experience, Knowledge Level, Educational Theories, Teachers
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Open Psychology, Vol 4, Iss 1, Pp 60-83 (2022)
مصطلحات موضوعية: control beliefs, emic-etic, ubuntu, transcultural, personnel psychology, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2543-8883Test
-
7دورية أكاديمية
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://uko.opus.hbz-nrw.de/frontdoor/index/index/docId/2426Test; urn:nbn:de:hbz:kob7-24264; https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:hbz:kob7-24264Test; https://uko.opus.hbz-nrw.de/files/2426/Wickord_Lea-Christin_2023.pdfTest
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Computers & Education: X Reality ; volume 2, page 100007 ; ISSN 2949-6780
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.cexr.2023.100007Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S2949678023000016?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S2949678023000016?httpAccept=text/plainTest -
9دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Education; 2024, p1-19, 19p
مصطلحات موضوعية: MATH anxiety, MENTAL rotation, PRIMARY education, SELF-perception, ANXIETY, CHILD development, PRETEENS, GENDER inequality, SCHOOL children
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Heinecke-Müller, Michaela (Dr.), Quaiser-Pohl, Claudia (Prof.), Kariuki, Priscilla W. (Prof.), Arasa, Josephine N.
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://uko.opus.hbz-nrw.de/frontdoor/index/index/docId/2320Test; urn:nbn:de:kola-23207; https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:kola-23207Test; https://uko.opus.hbz-nrw.de/files/2320/FeelingCapable_final.pdfTest