يعرض 1 - 10 نتائج من 127 نتيجة بحث عن '"Qi, Cathy"', وقت الاستعلام: 1.66s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Hsiao, Yu-Yu (ORCID 0000-0001-9296-4517), Qi, Cathy Huaqing, Dale, Philip S., Bulotsky-Shearer, Rebecca, Wang, Qing

    المصدر: Journal of Psychoeducational Assessment. Aug 2023 41(5):526-541.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Sponsoring Agency: Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)

    Laws, Policies and Program Identifiers: Head Start

    معرفات التقييم و الدراسة: Child Behavior Checklist

  2. 2
    دورية أكاديمية

    المصدر: ZERO TO THREE. 2023 43(4):27-36.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: N

  3. 3
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://eprints.gla.ac.uk/323722/2/323722.pdfTest; Spiliopoulou, P. et al. (2024) A phase I open-label, dose-escalation study of NUC-3373, a targeted thymidylate synthase inhibitor, in patients with advanced cancer (NuTide:301). Journal of Experimental and Clinical Cancer Research , 43(1), 100. (doi:10.1186/s13046-024-03010-1 ) (PMID:38566164) (PMCID:PMC10986017)

  4. 4
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Davis, Alexandra N., Qi, Cathy H. (ORCID 0000-0002-6253-2075)

    المصدر: Early Child Development and Care. 2022 192(5):697-709.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Sponsoring Agency: Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)

    معرفات التقييم و الدراسة: Child Behavior Checklist, Center for Epidemiologic Studies Depression Scale

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Dunn Davison, Megan, Qi, Cathy Huaqing (ORCID 0000-0002-6253-2075), Kaiser, Ann P.

    المصدر: Young Exceptional Children. Dec 2021 24(4):191-199.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

  6. 6
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Hsiao, Yu-Yu (ORCID 0000-0001-9296-4517), Qi, Cathy Huaqing (ORCID 0000-0002-6253-2075), Hoy, Robert, Dale, Philip S. (ORCID 0000-0002-7697-8510), Stump, Glenda S., Davison, Megan Dunn, Xia, Yinglin

    المصدر: Journal of Speech, Language, and Hearing Research. Oct 2021 64(10):3983-3994.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Sponsoring Agency: Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)

    معرفات التقييم و الدراسة: Preschool Language Scale

  7. 7
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Davis, Alexandra Nicole (ORCID 0000-0002-5198-4324), Qi, Cathy Huaqing

    المصدر: Topics in Early Childhood Special Education. Nov 2020 40(3):172-186.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Sponsoring Agency: Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (NIH)

  8. 8
    دورية أكاديمية

    المصدر: Topics in Early Childhood Special Education. Nov 2020 40(3):159-171.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

  9. 9
    دورية أكاديمية

    المصدر: Qi , C , Osborne , T , Bailey , R , Cooper , A , Hollinghurst , J , Akbari , A , Crowder , R , Peters , H , Law , R-J , Lewis , R , Smith , D , Walker , M , Edwards , A & Lyons , R 2023 , ' Impact of COVID-19 pandemic on incidence of long-term conditions in Wales: a population data linkage study using primary and secondary care health records ' , British Journal of General Practice , vol. 73 , no. 730 , pp. e332-e339 . https://doi.org/10.3399/BJGP.2022.0353Test

    وصف الملف: application/pdf

  10. 10
    دورية أكاديمية