-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Yongyan Li
المصدر: Journal of Education and Learning. 2024 13(2):94-105.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
الواصفات: Writing Assignments, Masters Programs, Graduate Study, Professional Development, Graduate Students, Foreign Countries, Prompting, Learner Engagement
مصطلحات جغرافية: Hong Kong
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Mehmet Soyer (ORCID
0000-0001-9043-3448 ), Mehmet Fatih Yigit (ORCID0000-0003-2203-4968 ), Sebahattin Ziyanak (ORCID0000-0002-5344-8437 ), Bishal Bhakta Kasu (ORCID0000-0001-5490-7626 ), Travis Thurston (ORCID0000-0002-1346-0079 ), Jaliyah Suggsالمصدر: Research in Social Sciences and Technology. 2024 9(1):1-30.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 30
الواصفات: Electronic Learning, Discussion Groups, Information Retrieval, Patterned Responses, Environmental Education, Sociology, Longitudinal Studies, Prompting, Undergraduate Students, Comprehension, Computer Mediated Communication
مصطلحات جغرافية: Utah
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Vasfiye Karabiyik, Cahit Nuri, Basak Baglama (ORCID
0000-0001-7982-8852 ), Meltem Haksizالمصدر: Pegem Journal of Education and Instruction. 2024 14(1):118-126.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Timothy E. Morse, Giang-Nguyen T. Nguyen
المصدر: Journal of Education and Learning. 2024 13(1):18-31.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Rassaei, Ehsan1 ehsan.rassaei@majancollege.edu.om, Ravand, Hamdollah2
المصدر: IRAL: International Review of Applied Linguistics in Language Teaching. Jun2024, Vol. 62 Issue 2, p927-952. 26p.
مصطلحات موضوعية: *SECOND language acquisition, *PROMPTING (Education), *FIELD dependence (Psychology), *REGRESSION analysis, *COGNITIVE styles
-
6مؤتمر
المؤلفون: Chuor, Porchourng, Ittoo, Ashwin
المصدر: Research Day, Liege, Belgium [BE], 16/05/2024
مصطلحات موضوعية: LLM, NLP, Prompting, Engineering, computing & technology, Computer science, Ingénierie, informatique & technologie, Sciences informatiques
الوصول الحر: https://orbi.uliege.be/handle/2268/319479Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Daryn A. Dever (ORCID
0000-0002-9150-1155 ), Megan D. Wiedbusch, Sarah M. Romero, Roger Azevedo (ORCID0000-0002-5018-6232 )المصدر: British Journal of Educational Technology. 2024 55(4):1290-1308.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
الواصفات: Intelligent Tutoring Systems, Scaffolding (Teaching Technique), Independent Study, Prompting, Learning Processes, Cognitive Processes, Undergraduate Students, Learning Strategies
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Rania Abdelghani (ORCID
0000-0002-6361-6609 ), Yen-Hsiang Wang, Xingdi Yuan, Tong Wang, Pauline Lucas, Hélène Sauzéon, Pierre-Yves Oudeyerالمصدر: International Journal of Artificial Intelligence in Education. 2024 34(2):483-518.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 36
الواصفات: Artificial Intelligence, Technology Uses in Education, Natural Language Processing, Inquiry, Skill Development, Prompting, Elementary School Students, Instructional Effectiveness
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Stefanie Elsner (ORCID
0000-0001-7346-8008 ), Jörg Großschedl (ORCID0000-0002-7943-4818 )المصدر: European Journal of Psychology of Education. 2024 39(2):1465-1483.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: Metacognition, Prompting, Preservice Teacher Education, Science Teachers, Biology, Program Effectiveness, Online Courses, Reading Materials
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Jennifer Annette Cottrell (ORCID
0000-0003-2826-6110 ), Robert Alex Smith, Audra I. Classenالمصدر: Journal of Special Education Technology. 2024 39(2):287-297.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
الواصفات: Students with Disabilities, Autism Spectrum Disorders, Intellectual Disability, Video Technology, Educational Technology, Technology Uses in Education, Prompting, Special Education, COVID-19, Pandemics, Skill Development, Family Involvement