-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Politis, Yurgos, Olivia, Louis, Olivia, Thomas, Sung, Connie
المصدر: International Journal of E-Learning & Distance Education. 2017 32(2).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Donnelly, Roisin, Politis, Yurgos
المصدر: Innovations in Education and Teaching International. 2021 58(6):727-737.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
الواصفات: Learner Engagement, Computer Mediated Communication, Undergraduate Students, Supervisors, Distance Education, Asynchronous Communication, Foreign Countries, COVID-19, Pandemics, College Faculty, Faculty Development, Teacher Attitudes, Role Playing
مصطلحات جغرافية: Ireland
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Politis, Yurgos, Clemente, Ian, Lim, Zihyun, Sung, Connie
المساهمون: FP7 Coordination of Non-Community Research Programmes
المصدر: Autism & Developmental Language Impairments ; volume 8 ; ISSN 2396-9415 2396-9415
مصطلحات موضوعية: Psychiatry and Mental health, Clinical Psychology, Developmental and Educational Psychology
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Robb, Nigel, Politis, Yurgos, Boot, Fleur Heleen
المصدر: Frontiers in Education ; volume 8 ; ISSN 2504-284X
مصطلحات موضوعية: Education
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: McNulty, Jonathan P., Politis, Yurgos
المصدر: Journal of Medical Imaging and Radiation Sciences ; volume 54, issue 2, page 238-246 ; ISSN 1939-8654
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.jmir.2023.02.014Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S1939865423000450?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S1939865423000450?httpAccept=text/plainTest -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Politis, Yurgos, Sung, Connie, Goodman, Lizbeth, Leahy, Michael
المصدر: Advances in Autism, 2019, Vol. 6, Issue 1, pp. 3-16.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Politis, Yurgos, Olivia, Louis, Olivia, Thomas
المصدر: Advances in Autism, 2019, Vol. 5, Issue 4, pp. 303-317.
-
8مؤتمر
المؤلفون: Donnelly, Roisin, Politis, Yurgos
المصدر: Conference papers
مصطلحات موضوعية: COVID-19 crisis, Irish Higher Education Institutions (HEIs), remote teaching, online, blended forms, teaching and learning, Education
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://arrow.tudublin.ie/ltccon/52Test; https://arrow.tudublin.ie/context/ltccon/article/1055/viewcontent/7_R_Donnelly___PS_2021.pdfTest
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Clarke, Marie, Drennan, Jonathan, Hyde, Abbey, Politis, Yurgos
المصدر: Higher Education: The International Journal of Higher Education Research. Jun 2018 75(6):1047-1060.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: Foreign Countries, Higher Education, College Faculty, Financial Problems, Economic Impact, Phenomenology, Teacher Attitudes, Public Policy
مصطلحات جغرافية: Ireland
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Clarke, Marie, Drennan, Jonathan, Hyde, Abbey, Politis, Yurgos
المصدر: Higher Education, 2018 Jun 01. 75(6), 1047-1060.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/45116463Test