-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Maxwell, Luke, Nava, Tobia, Norrish, Alan, Kobezda, Tamas, Pizzimenti, Marc, Brassett, Cecilia, Pasapula, Chandra
مصطلحات موضوعية: Biomechanics, Cadaveric study, Locking plate, Plate fixation, Talus fractures
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/365586Test; https://doi.org/10.17863/CAM.106825Test
الإتاحة: https://doi.org/10.17863/CAM.106825Test
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/365586Test -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Darling, Warren G., Pizzimenti, Marc A., Rotella, Diane L., Ge, Jizhi, Stilwell-Morecraft, Kimberly S., Morecraft, Robert J.
المساهمون: National Institute of Neurological Disorders and Stroke
المصدر: Frontiers in Systems Neuroscience ; volume 15 ; ISSN 1662-5137
مصطلحات موضوعية: Cellular and Molecular Neuroscience, Cognitive Neuroscience, Developmental Neuroscience, Neuroscience (miscellaneous)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Darling, Warren G., Pizzimenti, Marc A., Rotella, Diane L., Peterson, Clayton R., Hynes, Stephanie M., Ge, Jizhi, Solon, Kathryn, McNeal, David W., Stilwell-Morecraft, Kimberly S., Morecraft, Robert J.
المساهمون: National Institutes of Health
المصدر: Experimental Neurology ; volume 342, page 113701 ; ISSN 0014-4886
مصطلحات موضوعية: Developmental Neuroscience, Neurology
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.expneurol.2021.113701Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0014488621001072?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0014488621001072?httpAccept=text/plainTest -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Darling, Warren G., Pizzimenti, Marc A., Rotella, Diane L., Hynes, Stephanie M., Ge, Jizhi, Stilwell-Morecraft, Kimberly S., Morecraft, Robert J.
المساهمون: National Institutes of Health
المصدر: Experimental Neurology ; volume 342, page 113702 ; ISSN 0014-4886
مصطلحات موضوعية: Developmental Neuroscience, Neurology
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.expneurol.2021.113702Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0014488621001084?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0014488621001084?httpAccept=text/plainTest -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Pizzimenti, Marc A., Pantazis, Nicholas, Sandra, Alexander
المصدر: Anatomical Sciences Education. May-Jun 2016 9(3):238-246.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: Anatomy, Medical Education, Medical Students, Laboratory Procedures, Peer Teaching, Scores, Achievement Gains, Outcomes of Education, Learning Strategies
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Pizzimenti, Marc A.
المصدر: The FASEB Journal ; volume 33, issue S1 ; ISSN 0892-6638 1530-6860
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Pizzimenti, Marc A., Axelson, Rick D.
المصدر: Anatomical Sciences Education. Mar-Apr 2015 8(2):104-110.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 7
الواصفات: Learner Engagement, Learning Strategies, Anatomy, Medical Students, Medical Education, Introductory Courses, Learning Theories, Student Surveys, Online Surveys, Correlation, Grades (Scholastic), Predictive Validity, Questionnaires
معرفات التقييم و الدراسة: Motivated Strategies for Learning Questionnaire
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Anatomical Sciences Education. Jul-Aug 2015 8(4):331-337.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 7
الواصفات: Medical Students, Physical Therapy, Teamwork, Graduate Students, Interdisciplinary Approach, Professional Education, Anatomy, Feedback (Response), Interprofessional Relationship, Student Exchange Programs, Student Attitudes, Satisfaction, Program Evaluation, Peer Groups
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Pizzimenti, Marc A.
المصدر: The FASEB Journal ; volume 32, issue S1 ; ISSN 0892-6638 1530-6860
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Morecraft, Robert J., Ge, Jizhi, Stilwell-Morecraft, Kimberly S., Rotella, Diane L., Pizzimenti, Marc A., Darling, Warren G.
المساهمون: National Institutes of Health
المصدر: Frontiers in Neuroanatomy ; volume 12 ; ISSN 1662-5129