-
1دورية
المؤلفون: Pearce, Rebecca, Miles, Fiona
المصدر: New Zealand medical journal, 15 May 2015; v.128 n.1414:p.44-50
-
2رسالة جامعية
-
3
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: MCPHERSON, HEATHER, FRANK, GREGORY, PEARCE, REBECCA, HOFFMAN, ERNEST
المصدر: The Science Teacher, 2021 Jul 01. 88(6), 45-51.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/27135518Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: McPherson, Heather, Frank, Gregory, Pearce, Rebecca, Hoffman, Ernest
المصدر: Science Teacher. Jul-Aug 2021 88(6):45-51.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 7
الواصفات: Computer Simulation, Field Trips, Experiential Learning, High School Students, Science Instruction, STEM Education, School Business Relationship, Videoconferencing
الوصول الحر: https://www.nsta.org/science-teacher/science-teacher-julyaugust-2021-0/virtual-field-tripsTest
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Janvier, Annie, Bourque, Claude Julie, Pearce, Rebecca, Thivierge, Emilie, Duquette, Laurie-Anne, Jaworski, Magdalena, Barrington, Keith J, Synnes, Anne R, Church, Paige, Luu, Thuy Mai
مصطلحات موضوعية: Original research
وصف الملف: text/html
العلاقة: http://fn.bmj.com/cgi/content/short/108/6/575Test; http://dx.doi.org/10.1136/archdischild-2022-325011Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1136/archdischild-2022-325011Test
http://fn.bmj.com/cgi/content/short/108/6/575Test -
7رسالة جامعية
المؤلفون: Pearce, Rebecca Elizabeth
مرشدي الرسالة: Blair, Gordon ; Chiasson, Mike
مصطلحات موضوعية: 362.1068
-
8رسالة جامعية
المؤلفون: Pearce, Rebecca
مرشدي الرسالة: Barr, Stewart; Dessai, Suraje; Hinchliffe, Stephen; Wright, Julian
مصطلحات موضوعية: 363.61, Grounded Theory, Sustainable Water Management, Drought, Climate Change, Home Water Use, Drought and Climate Change, Environmental Behaviour, Behaviour Change
-
9رسالة جامعية
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Woodley, Ewan, Barr, Stewart, Stott, Peter, Thomet, Pierrette, Flint, Sally, Lovell, Fiona, O'Malley, Evelyn, Plews, Dan, Rapley, Chris, Robbins, Celia, Pearce, Rebecca, Sandover, Rebecca
مصطلحات موضوعية: article, Verlagsveröffentlichung
وصف الملف: electronic
العلاقة: Geoscience Communication -- https://www.geoscience-communication.netTest/ -- https://www.geosci-commun.netTest/ -- 2569-7110; https://doi.org/10.5194/gc-5-339-2022Test; https://noa.gwlb.de/receive/cop_mods_00062905Test; https://noa.gwlb.de/servlets/MCRFileNodeServlet/cop_derivate_00062055/gc-5-339-2022.pdfTest; https://gc.copernicus.org/articles/5/339/2022/gc-5-339-2022.pdfTest
الإتاحة: https://doi.org/10.5194/gc-5-339-2022Test
https://noa.gwlb.de/receive/cop_mods_00062905Test
https://noa.gwlb.de/servlets/MCRFileNodeServlet/cop_derivate_00062055/gc-5-339-2022.pdfTest
https://gc.copernicus.org/articles/5/339/2022/gc-5-339-2022.pdfTest