-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Parsons, Beverly, Winters, Katherine
المصدر: Journal of MultiDisciplinary Evaluation; Vol. 19 No. 44 (2023): Special Issue: Decolonizing Evaluation: Towards a Fifth Paradigm; 24–44 ; 1556-8180 ; 10.56645/jmde.v19i44
مصطلحات موضوعية: systems thinking, machine-based and ecology-based system paradigms, system science theories, eco-relational system sciences, systems transformation, evaluation design, yin-yang evaluation design, evaluation and eco-just civilization
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://journals.sfu.ca/jmde/index.php/jmde_1/article/view/799/719Test; https://journals.sfu.ca/jmde/index.php/jmde_1/article/view/799Test
الإتاحة: https://doi.org/10.56645/jmde.v19i44.799Test
https://doi.org/10.56645/jmde.v19i44Test
https://journals.sfu.ca/jmde/index.php/jmde_1/article/view/799Test -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Moore, Marah, Parsons, Beverly, Jessup, Patricia
المصدر: American Journal of Evaluation. Mar 2019 40(1):75-91.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
3مؤتمر
المؤلفون: Parsons, Beverly, InSites, Boulder, CO.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
رمز الدورية: RIEDEC2000
-
4مؤتمر
المؤلفون: Parsons, Beverly A., InSites, Boulder, CO.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Thomas, Veronica G., Parsons, Beverly A.
المصدر: American Journal of Evaluation. Mar 2017 38(1):7-28.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
-
6تقرير
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Parsons, Beverly, Rényi, Judith
المصدر: Peabody Journal of Education, 1999 Jan 01. 74(3/4), 263-276.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1493137Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Knight, Andrew T., Cook, Carly N., Redford, Kent H., Biggs, Duan, Romero, Claudia, Ortega-Argueta, Alejandro, Norman, Cameron D., Parsons, Beverly, Reynolds, Martin, Eoyang, Glenda, Keene, Matt
المصدر: Knight , A T , Cook , C N , Redford , K H , Biggs , D , Romero , C , Ortega-Argueta , A , Norman , C D , Parsons , B , Reynolds , M , Eoyang , G & Keene , M 2019 , ' Improving conservation practice with principles and tools from systems thinking and evaluation ' , Sustainability Science , vol. 14 , no. 6 , pp. 1531-1548 . https://doi.org/10.1007/s11625-019-00676-xTest
مصطلحات موضوعية: Complexity, Knowing–doing gap, Learning, Praxis, Transdisciplinarity, Transformative learning, Wicked problems, Wisdom
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: https://doi.org/10.1007/s11625-019-00676-xTest
https://research.monash.edu/en/publications/062ff3d7-5c1b-4e42-9411-283f00c89f0cTest
https://researchmgt.monash.edu/ws/files/289415003/264091108_oa.pdfTest
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85062956206&partnerID=8YFLogxKTest -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Parsons, Beverly, Jessup, Patricia, Moore, Marah
المصدر: ZERO TO THREE. Sep 2014 35(1):43-51.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Parsons, Beverly A, Krenn, Huilan
المصدر: The Foundation Review
مصطلحات موضوعية: Systemic change, systems-oriented evaluation, evaluation design, community engagement, racial equity, culturally responsive evaluation, Nonprofit Administration and Management, Public Administration, Public Affairs, Public Policy
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://scholarworks.gvsu.edu/tfr/vol10/iss1/7Test; https://scholarworks.gvsu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1405&context=tfrTest